سرپرست باشگاه استقلال گفت: کسانی که می‌گویند استقلال فیلم‌بردار به تمریناتشان فرستاده است توهم زده‌‌اند.

به گزارش فارس، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص غایبان تمرین امروز استقلال گفت: بعضی از بازیکنان ما برای معالجه در کلینیک باشگاه حضور دارند و بعضی‌ها هم امروز سر تمرین آمدند. تمرین اصلی ما از فردا شروع خواهد شد و فکر می‌کنم نسبت به بازی‌های گذشته در دربی بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان جدا شده از تیم اظهار داشت: پژمان منتظری و فرهاد مجیدی که از ما جدا شدند و در لیست ما حضور ندارند اما عزیزانی که الان می‌خواهند از استقلال جدا شوند ما نمی‌توانیم برایشان بازیکن جایگزین در نظر بگیریم. همین بچه‌ها تا اینجای کار با همه مشکلاتی که دست و پنجه نرم کردند عملکرد خوبی داشتند و تا قبل از دربی هم کادر فنی و هم بازیکنان و هم کادر مدیریت خیلی زحمت کشیدند. در دربی حضور تماشاگران باید چشمگیر باشد تا حمایت ویژه‌ای از تیم کنند تا خستگی از تن بازیکنان استقلال در برود.

وی ادامه داد: خود هواداران استقلال می‌دانند که ما تا اینجا با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم و مشکلاتی در بحث بازیکنان داشته‌ایم و در دربی همه کاره این بازی هواداران هستند که تا الان در سرما و گرما از ما حمایت کردند. با اینکه تعدادشان خیلی کم بوده است. امیدوارم که در دربی حضور تماشاگران دلگرمی بیشتری به بچه‌ها بدهد.

ماجدی درباره اینکه دربی قبل زیبا نبود و آیا اینکه می‌توان این قول را داد که دربی 78 زیبا شود، افزود: بازی دربی همیشه خواسته یا ناخواسته وارد حاشیه می‌شود و حاشیه بر متن غلبه می‌کند و این حاشیه‌ها باعث می‌شود که روند طبیعی بازی دیده نشود. من فکر می‌کنم با حضور گسترده مردم دربی 78 دربی زیبایی می‌شود.

وی ادامه داد: ما خوشبختانه برای دربی محروم نداریم و مصدومان ما هم فکر می‌کنم با تلاش دکتر نوروزی و سایر دوستان بقیه بچه‌ها هم به این بازی برسند. من خودم خیلی خوش‌بین هستم که در این بازی 18 نفره شویم.

ماجدی در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال برای دربی ممنوع‌المصاحبه هستند، افزود: اصولا بازیکنان ما بازیکنانی نیستند که خیلی علاقمند به مصاحبه باشند و شما در روزهای قبل هم این موضوع را دیده‌اید. بچه‌های ما زیاد مصاحبه نمی‌کنند و همین حالت را می‌خواهیم ادامه دهیم چرا که از این موضوع رضایت کامل داریم. دلیلی ندارد که فشار به بازیکنان‌مان بیاوریم البته بازیکنان ما با من قراری برای ممنوع‌المصاحبه کردن خودشان نگذاشته‌اند. اما خودشان بازیکنان حرفه‌ای هستند و می‌دانند که مصاحبه نکردن برایشان بهتر از عدم تمرکز و دچار حاشیه شدن است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه چند وقتی است با سرپرست باشگاه پرسپولیس بحث و جدلی نداشته، ادامه داد: من هیچ وقت با کسی کاری ندارم و هر بار هم که شده درباره استقلال که تیم خودم است صحبت کرده‌ام. من درباره هیچ تیمی غیر از استقلال صحبت نمی‌کنم اما گاهی صحبت‌هایی می‌شود که خارج از بحث فوتبال است و اگر ما پاسخ ندهیم فکر می‌کنم که توپ در زمین ماست. من هیچ گاه علاقمند نیستم که از ادبیاتی استفاده کنم که دیگران را شرمنده کنم و خودم هم ناراحت شوم و هر چقدر می‌توانم درباره تیم خودم صحبت می‌کنم. ما فقط به هواداران‌مان پیام می‌دهیم تا حمایت‌شان را از استقلال کم نکنند. ما داریم مسائل فوتبال را عوض می‌کنیم امیدوارم که این بار هواداران در دربی رفتاری را نشان دهند که بدانند اخلاق بالاتر از نتیجه برای ما ارزش دارد.

ماجدی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها گفته‌اند قبل از دربی از سوی استقلالی‌ها جاسوسی در تمرینات این تیم حضور داشته‌، اظهار داشت: من این چیزها را نشنیدم تمرین ما همیشه باز است و فوتبال ایران هم مشخص است که چگونه است. پرسپولیس یا هر تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گیرد در مقابل تیم‌های دیگر طور دیگر بازی می‌کند و مقابل ما به گونه‌ای دیگر. بالاخره فوتبال ایران کلاس خاص خودش را دارد و همه چیز آن مشخص است و نیازی نیست که کسی بخواهد فیلم‌بردار به تمرینات تیمی بفرستد. هر کسی این کار را کرده است و اگر این موضوع را به استقلال ربط داده‌اند، فکر می‌کنم توهم زده‌اند. اما اگر درباره تیم دیگری این صحبت می‌شود که به من ربط ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)