سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پیدا کردن جاسوس رختکن کار راحتی نیست ولی بالاخره او را پیدا خواهیم کرد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با  تسنیم درباره صحبت‌هایی که روز پنج‌شنبه در تمرین استقلال با بازیکنان در رابطه با وجود جاسوس در رختکن این تیم انجام داد، اظهار داشت: بازیکنان از اینکه اخبار تیم به بیرون داده می‌شود، ناراحت هستند و مانده‌ایم چطور باید این موضوع را بررسی کنیم.

وی در ادامه افزود: کسی که اخبار رختکن را به بیرون منتقل کرده و ادعا می‌کند در استقلال حضور دارد، شأن و شخصیت خود را زیر سوال می‌برد. پیدا کردن جاسوس کار راحتی نیست اما بالاخره او را پیدا می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا به بازیکنی هم مشکوک شده‌اند یا نه، گفت: به غیر از بازیکنان، کادر فنی هم در رختکن حضور داشت اما به کسی نمی‌توان مشکوک شد، چون همه بازیکنان پس از بازی با ملوان شرایط خوبی نداشتند و عصبانی بودند. نمی‌دانیم کدام شیر پاک خورده‌ای اخبار رختکن را به بیرون می‌دهد.

ماجدی تصریح کرد: با وجود هزاران دستگاه‌ ارتباطی راحت می‌توان اطلاعات رختکن را به بیرون داد ولی ما کار خودمان را انجام داده و جاسوس تیم را پیدا می‌کنیم.

وی در پایان درباره برنامه استقلال برای بازی روز سه‌شنبه مقابل الریان قطر عنوان کرد: تا فردا (یک‌شنبه) تمرینات خود را در کمپ باشگاه انجام می‌دهیم و سپس روز دوشنبه برای برپایی اردو به هتل اوین خواهیم رفت. تمرین روز دوشنبه خود را نیز در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)