رئیس هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد: ورزشگاه آزادی حداقل تا دو ماه آینده آماده میزبانی از مسابقات نخواهد شد.

میرشاد ماجدی درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان در نخستین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، اظهار داشت: باید تفکرات خود را نسبت به گذشته تغییر دهیم. در 10 سال گذشته برای هر دیدار تیم ملی 15 تا 20 روز فرصت آماده‌سازی داشتیم. با توجه به دیدارهای زیادی که در سطح آسیا و جهان و همچنین مسابقاتی که در لیگ کشور داریم، بازیکنان مدت زمانی کافی در اختیار کادر فنی تیم ملی نیستند.

وی افزود: در زمان حاضر کادر فنی تیم ملی بازیکنان را چهار تا پنج روز پیش از انجام بازی در اختیار دارد و نباید انتظار پیروزی در همه بازی‌ها را داشته باشیم. چه زمانی که تیم ملی با تیم‌های قوی بازی دارد و چه با تیم‌های ضعیف نمی‌توان گفت که تیم ایران از پیش برنده است. خیلی از تیم‌های مطرح در آسیا در اولین بازی خود نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند و فاصله بین تیم‌ها خیلی کم شده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در بازی با قرقیزستان نتیجه گرفتیم، اما همان‌طور که سرمربی تیم ملی هم گفت، چشم‌نواز بازی نکردیم. تیم ملی ایران نیاز به زمان دارد. اطمینان دارم که در دیدار با امارات عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد خواهیم بود و بازیکنان انگیزه بیشتری خواهند داشت، نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم.

ماجدی با اشاره به برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: باید از عوامل باشگاه ذوب‌آهن که تلاش زیادی برای آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر انجام دادند، تشکر کنیم. تیم ملی در اصفهان امکانات بسیار خوبی داشته است، تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا با توجه به عدم‌آمادگی ورزشگاه آزادی بتوانیم میزبانی بین‌المللی در فولادشهر اصفهان داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران راجع به انتخاب ورزشگاه برای میزبانی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا هم تصریح کرد: امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از ورزشگاه شهدای شهر قدس بازدید می‌کنند. شهردار و اعضای شورای شهر قدس و… در رابطه با آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس فعالیت‌های زیادی داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنم و زمین چمن این ورزشگاه واقعاً نسبت به سه چهار ماه قبل قابل مقایسه نیست. گنجایش ورزشگاه شهدای شهر قدس، هشت هزار نفر است. ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و سیستم کمک‌داور ویدیویی (VAR) مورد تأیید AFC قرار گرفته است.

وی درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هم یادآور شد: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، این ورزشگاه حداقل تا دو ماه آینده آماده نمی‌شود. این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال است و نه هیئت فوتبال استان تهران. شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌ است و هنوز مشخص نیست که دربی استقلال ـ پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس داریم بعید است که بازی این دو تیم با هم، در این ورزشگاه برگزار شود، سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)