گزارشگر جوان،کاشانی را تهدید کرد! فیلم را می دهم نود نشان دهد
مرجع خبری پرسپولیس :
درگيري لفظي حبيب كاشاني با گزارشگر يكي از دوربين‌هاي تلويزيوني، از اتفاقات عجيب تمرين ديروز سرخ‌ها بود.

 

در حالي كه مسوولان باشگاه پرسپوليس برخلاف اكثر روزهاي گذشته برخورد خوبي با خبرنگاران داشتند، گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان به بهانه سلام و احوالپرسي به كاشاني نزديك شد و پس از خوش و بش با سرپرست باشگاه پرسپوليس در نزديكي‌هاي او و مربيان اين تيم مستقر شد.

 

كاشاني كه در حال گفت‌وگو با مربيان و سرپرست تيمش بود، ناگهان متوجه چراغ روشن دكمه ركورد دوربين شد و از آنجا بود كه درگيري لفظي بين كاشاني و گزارشگر جوان شروع شد. گزارشگر كه شيطنت ناپسندي را انجام داده بود، پس از روبه‌رو شدن با كاشاني و نزديكان سرپرست باشگاه، ناگهان شروع به تهديد كرد:

 

«اگر اينطوري باشد فيلم را مي‌دهم نود نشان دهد… اگر اينطوري برخورد كنيد، من هم فيلم را مي‌دهم نود! من فقط صحبت‌هاي شما را ضبط كردم و…» كاشاني كه به شدت از شيطنت خبرنگار جوان دلخور شده بود، در جواب او گفت: «اگر تو بخواهي مرا با نود تهديد كني، كاري مي‌كنم كه فيلمت هرگز به جايي نرسد.

 

تو از اعتماد ما سوءاستفاده كردي و صحبت‌هاي خصوصي را ضبط كردي. ما كه با تو بد تا نكرديم و اين درست نبود كه بخواهي چنين كاري را انجام دهي.» در حالي كه درگيري‌هاي لفظي بالا مي‌گرفت، كاشاني با سردبير خبرنگار جوان تماس گرفت و در مورد اتفاقات تمرين پرسپوليس به صحبت پرداخت.

 

محسن وحداني هم پس از شنيدن صحبت‌هاي سرپرست باشگاه پرسپوليس به او قول داد تا هم فيلم مورد نظر به برنامه‌هاي تلويزيوني نرسد و هم خبرنگارش را مورد تنبيه قرار دهد. پس از اين بود كه خبرنگار جوان همراه فيلم صحبت‌هاي كاشاني از زمين شركت واحد خارج شد و البته گزارشي كه با شيطنت و به صورت مخفيانه تهيه شده بود، هرگز از برنامه‌اي پخش نشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)