باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد که نقل و انتقالات این تیم با استناد به نامه کمیته تعیین وضعیت انجام شده است.

در حالی که نقل و انتقالات لیگ برتر امروز به پایان خواهد رسید، اخباری پیرامون وضعیت تیم ذوب‌آهن در پنجره تابستانی وجود داشت و به گزارش یک روزنامه، سبزپوشان مورد شکایت دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس بابت بازیکن غیرمجاز قرار خواهند گرفت.

با این حال مسئولان باشگاه سبزپوش اصفهانی این موارد را تکذیب کرده و می‌گویند با استناد به نامه‌ای که اواسط مرداد از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت ارسال شد، پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز بود و می‌توانستند بازیکن بخرند.

محمدباقر صادقی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکایت از این باشگاه بابت دریافت مطالبات خود، در آذر ماه سال گذشته با حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه اصفهانی را به پرداخت یک میلیارد و 120 میلیون تومان محکوم کرد.

محمدباقر صادقی اکنون با گذشت حدود هشت ماه از رأی صادره از سوی کمیته وضعیت، مدعی شده است پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن به دلیل شکایت او بسته بوده و ثبت قراردادهای این باشگاه در فصل جاری غیرقانونی است و به همین دلیل نیز نتیجه دیدارهای این تیم مقابل پرسپولیس – تراکتور در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر می‌تواند به نفع رقبا تغییر یابد.

باشگاه ذوب‌آهن مدعی است پس از صدور رأی کمیته وضعیت، در مدت قانونی اعتراض خود به این رأی ثبت کرده و به همین دلیل پرونده شکایت صادقی از باشگاه اصفهانی در کمیته استیناف باز است و هنوز رأی نهایی در این پرونده صادر نشده است و کمیته وضعیت نیز به همین دلیل اجازه ثبت قرارداد بازیکنان ذوب‌آهن را صادر کرده است و تا زمان صدور رأی قطعی از سوی کمیته استیناف مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود ندارد و با این شرایط مدعی هستند بحث تغییر نتیجه دیدارهای ابتدایی ذوب‌آهن در فصل جاری منتفی به نظر می‌رسد.

اما نکته عجیب این جاست که صادقی در مصاحبه خود مدعی شده است که پنجره ذوب آهن بسته بوده اما میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برای اینکه رای این باشگاه را در انتخابات فدراسیون فوتبال داشته باشد دستور داده موقتا یک روز پنجره این تیم باز شده و قراردادهای ذوب آهن ثبت شود و مجددا بسته شده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)