خبرنگاران رسانه‌های گروهی به دلیل تاخیر یحیی گل‌محمدی برای حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن، نشست خبری سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند.

به گزارش مهر، قرار بود پرواز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17 امروز به اصفهان انجام شود اما این پرواز نزدیک به 20 دقیقه تاخیر داشت و همین مسئله باعث شد که نشست خبری سرمربی پرسپولیس که پیش از این قرار بود در ساعت 18:30 پنجشنبه برگزار شود، به یک ساعت دیرتر و در ساعت 19:30 منتقل شود.

اما با وجود تغییر زمان نشست خبری سرمربی پرسپولیس و معطلی نزدیک به یک ساعته خبرنگاران رسانه‌های گروهی، گل‌محمدی در نشست خبری شرکت نکرد.

این در حالی بود که حکمت‌شعار، ناظر بازی که با کاروان پرسپولیس در یک پرواز بود، با تاکسی خود را به باشگاه ذوب‌آهن رساند و  نیم ساعت قبل از زمان آغاز نشست خبری سرمربی پرسپولیس در باشگاه ذوب‌آهن حضور پیدا کرده بود اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد پس از ترخیص همه بازیکنان با اتوبوس بازیکنان به اصفهان بیاید.

خبرنگاران رسانه‌های گروهی زمانی‌که با بی‌احترامی سرمربی پرسپولیس مواجه شدند، نشست خبری یحیی گل‌محمدی را تحریم کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 فردا جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)