باشگاه پرسپولیس که همین حالا درگیر حل و فصل پرونده ماریو بودیمیر است، با معضل دیگری نیز مواجه شده و طبق حکم کمیته تعیین وضعیت باید مطالبات بازیکن سابق خود و فعلی سپاهان را پرداخت کند.

شایان مصلح بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در دوره مدیریت ایرج عرب به همراه سروش رفیعی توسط گابریل کالدرون از این تیم کنار گذاشته شد؛ اما از دو سال پیش طلب ۵۰۰ میلیون تومانی او پرداخت نشده است.

این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن طلبش در زمان مدیریت رسول پناه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و درنهایت توانست حکم قطعی دریافت مطالباتش را از این کمیته دریافت کند؛ حکمی که براساس آن اگر مطالبات مدافع سابق پرسپولیس ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ ۹ بهمن ۹۹ پرداخت نشود نحوه اجرای حکم تغییر پیدا می کرد.

در نحوه اجرای این حکم آمده اگر مطالبات شایان مصلح طی مهلت ۱۰ روزه پرداخت نشده باشد، باشگاه پرسپولیس باید علاوه بر ۵۰۰ میلییون تومان، ۲۵ درصد از این پول را نیز به فدراسیون به عنوان جریمه پرداخت کند و علاوه بر این پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم دو دوره بسته می شود. در حکم صادره از کمیته تعیین وضعیت آمده است پنجره باشگاه پرسپولیس تا قبل از پرداخت این پول بسته می ماند و در ادامه اگر پرسپولیس باز هم مطالبات بازیکن را نپردازد، محرومیت های سنگین تری نظیر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر در انتظار باشگاه خواهد بود.

حکم صادر شده توسط کمیته تعیین وضعیت دو روز پس از صادر شدن به باشگاه و بازیکن ابلاغ شده و اگر تاریخ ابلاغ را ۱۱ بهمن در نظر بگیریم، پرسپولیس تا ۱۸ بهمن مهلت شکایت به استیناف را داشته که گویا این کار را انجام نداده و تا ۲۸ بهمن هم فرصت پرداخت بوده؛ با این حساب مهلت ده روزه باشگاه از ۲۸ بهمن به پایان رسیده است.

اما نامه ارسالی کمیته تعیین وضعیت به فدراسیون فوتبال هنوز به دست مسئولان سازمان لیگ برای اجرای حکم و جلوگیری از ثبت بازیکنان جدید نرسیده است. این اتفاقات در حالی رقم خورده که در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت ماریو بودیمیر بسته شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)