یکی از تعویض‌های پرسپولیس در جریان دیدار با تیم نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر حاشیه‌ساز شد.

پیش از آغاز بازی در حالی که علیرضا بیرانوند برای گرم کردن وارد زمین شده بود، از خبرنگاران حاضر در کنار زمین پیگیر وضعیت برگزاری بازی استقلال بود.

دقایقی بعد از بیرانوند سایر بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند تا برای بازی گرم کنند. زمانی که بازیکنان پرسپولیس درحال گرم کردن بودند، سروش رفیعی که در ترکیب اصلی حضور نداشت به کنار بازیکنان اصلی آمد و توصیه‌هایی برای آنها داشت. رفیعی خطاب به بازیکنان گفت: «یکدیگر را در زمین به خوبی حمایت کنید و مراقب باشید کارت زرد نگیرید. بعضی از شما سه کارته هستید و مراقب باشید بی دلیل کارت زرد نگیرید تا محروم نشوید.» بعد از رفیعی، وحید امیری هم که در حال گرم کردن بود خطاب به بازیکان گفت: «در زمین با تمام توان تلاش کنید که در پایان بازی خوشحال باشید. برد این بازی یک قدم بزرگ برای ماست.»

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.

پیش از آغاز بازی تمام بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت نساجی آمدند و با حمید مطهری احوال‌پرسی کردند.

در دقیقه ۷ و بعد از اعلام پنالتی توسط داور به‌ سود پرسپولیس، حمید مطهری به شدت به کمک داور اول بازی اعتراض کرد و اعتقاد داشت پیش از خطای هند درون محوطه جریمه نساجی، وحید امیری در موقعیت آفساید به توپ رسیده است.

در جریان بازی زمانی که تابلوی تعویض پرسپولیس در دقیقه 68 بالا رفت، شماره 11 به جای 18 را نشان داد، یعنی کمال کامیابی‌نیا به جای سینا اسدبیگی وارد زمین شود.

زمانی که اسدبیگی قصد خروج داشت، یحیی گل‌محمدی به او گفت چرا بیرون آمده و باید میلاد سرلک تعویض شود. در این لحظه، کامیابی‌نیا وارد زمین شده بود و پرسپولیس به همراه اسدبیگی 11 نفره شد (پرسپولیس به دلیل اخراج مهدی ترابی 10 نفره بازی می‌کرد). از آنجایی که بازی در جریان نبود، کادرفنی پرسپولیس به داور چهارم و علی صفایی داور مسابقه اعتراض کرد که تیم داوری و مسئولان تابلوی تعویض اشتباه کرده‌اند. در همین لحظه، تعویض اصلاح شد و سرلک بیرون رفت و اسدبیگی در زمین ماند.

در جریان دیدار پرسپولیس و نساجی بین مهدی ترابی و احمد موسوی، 2 بازیکن پرسپولیس و نساجی درگیری رخ داد. 

بعد از اینکه داور مسابقه هر 2 بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد به مهدی ترابی کارت قرمز نشان داد. 

داور بازی معتقد بود که ترابی در این صحنه فحاشی کرده است. 

این موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی بارها از داور با صدای بلند بخواهد که بگوید که ترابی چه فحشی داده است.

*بعد از اخراج ترابی، افشین پیروانی این بازیکن را به سمت پله های ورزشگاه برد تا اتفاقی بدتری رخ ندهد. 

پیروانی پس از این کار، به سمت داور رفت و در حالی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس به تصمیم داور معترض بودند، خطاب به داور گفت: «اگر خطای اول را می‌گرفتی کار به اینجا نمی‌رسید».

*با به زمین آمدن کامیابی نیا بازوبند کاپیتانی از وحید امیری به این بازیکن رسید. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)