مرجع خبری پرسپولیس : محروميت محمدرضا خلعتبري دقايقي پيش از ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و پاس همدان، سازمان ليگ و كميته انضباطي را به واكنش‌هايي واداشته است.

 

پس از آن كه محمدرضا خلعتبري، مهاجم تيم فوتبال ذوب آهن گفت ساعتي پيش از ديدار اين تيم برابر پاس همدان از حضور در ميدان منع شد و دليل آن از سوي ناظر فدراسيون فوتبال «حكم كميته انضباطي به دليل حركت ناشايست خلعتبري در بازي برابر پرسپوليس» عنوان شد باشگاه ذوب آهن با انتقاد از اين مساله از فدراسيون فوتبال خواست معلوم كند كوتاهي در اعلام به موقع راي كميته انضباطي از سوي چه كسي بوده است؟ سازمان ليگ يا هيات فوتبال اصفهان؟

به همين منظور باشگاه ذوب آهن از اعلام دير هنگام محروميت خلعتبري به سازمان ليگ گلايه كرد. از سوي ديگر رييس سازمان ليگ حرفه‌اي اعلام كرد كه سازمان متبوعش به محض دريافت راي كميته انضباطي، آن را به باشگاه ذوب آهن ابلاغ كرده است .

عزيز محمدي حتي با ذكر جزئيات ماجراي ابلاغ راي كميته انضباطي به باشگاه ذوب آهن به نوعي توپ را به زمين اين باشگاه اصفهاني انداخت.

در ادامه مباحث مطرح شده در اين رابطه قائم مقام باشگاه ذوب آهن و شجاعي سرپرست تيم فوتبال اين باشگاه با اذعان به دريافت ابلاغ سازمان ليگ دو روز پيش از ديدار با پاس همدان، بار ديگر با انتقاد از عملكرد سازمان ليگ، عنوان كردند كه سازمان ليگ طبق قانون بايد 72 ساعت پيش از ديدار با پاس، راي را ابلاغ مي‌كرد حال آن كه ابلاغ سازمان ليگ، دو روز پيش از بازي و در ايام تعطيلي آخر هفته انجام شده و عملا فرصتي براي سرمربي تيم ذوب آهن براي جايگزيني بازيكني به جاي خلعتبري ايجاد نكرده است.

بار ديگر و در پاسخ به اين گلايه تيم ذوب آهن، عزيز الله محمدي اظهار كرد كه سازمان ليگ به محض دريافت راي از كميته انضباطي، آن را به باشگاه ذوب آهن ابلاغ كرده و اين كميته انضباطي بوده است كه بايد حكم را زودتر اعلام مي‌كرده است.

در سوي مقابل ماجرا مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين كه كميته انضباطي فقط راي را صادر مي‌كند و دخالتي در نحوه اجراي آن ندارد، بار ديگر توپ را به زمين سازمان ليگ انداخت.

وي با پرسيدن اين سوال كه آيا بايد درباره جزئيات راي خلعتبري صحبت كند، اظهار كرد كه اعلام راي دير و زود ندارد و بايد سازمان ليگ وقتي حكمي صادر مي‌شود، آن را اجرا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)