مرجع خبری پرسپولیس : اسطوره فوتبال آرژانتين گفت: دوران من ديگر تمام شده است.

 

به نقل از خبرگزاري افه اسپانيا، ديه‌گو آرماندو مارادونا سرمربي ناكام و پرحاشيه تيم فوتبال آرژانتين گفت: مردم استقبال گرمي از من داشتند و بيش از پيش شرمنده آنها شدم. آنها نيز مثل خود من بايد بدانند كه دوران مربياني مثل من ديگر تمام شده و من به خاطر اين اشتباه بزرگ هميشه مديون آنها خواهم بود.

مارادونا كه مي‌داند دشمنان زيادي در فوتبال كشورش دارد خطاب به خبرنگاران و كارشناسان حاضر در نشست خبري خود عنوان كرد: در شرايطي كه فوتبال آرژانتين به قهقرا رفته بود، هيچ كس جرات يك قدم جلو آمدن را نداشت و تنها من بودم كه با تمام مشكلات شخصي اعم از روحي و جسمي پيش آمدم و مسئوليت تيم ملي را بر عهده گرفتم به اين اميد كه همه به من كمك كنند و تمام كارشناسان،‌ خبرنگاران و حتي مردم مرا در رسيدن به اين هدف بزرگ ياري رسانند.

وي افزود: جز محبت هميشگي مردم هيچ كمك ديگري مشاهده نكردم و امروز كه پس از صعود به يك چهارم نهايي و ارائه بازي‌هاي بسيار ديدني و جذاب در جام جهاني به كشور خود بازگشته‌ام همچنان عمق دشمني آنها را احساس مي‌كنم.

مارادونا گفت: جوانگرايي، توجه به مسائل تاكتكيي و بها دادن به فاكتور مهم قدرت بدني در تيم ملي از سوي من به كمال انجام شده و هر كسي كه پس از من بيايد وارث يك فوتبال ناب و آماده براي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)