مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين در نشست خبري پرحاشيه خود بار ديگر به اختلافات اخيرش با پله دامن زد.

 

 

ديه‌گو مارادونا در نشست خبري پس از برتري 4 بر يك مقابل كره جنوبي اين برد را به تمام مردم فوتبال دوست جهان تبريك گفت و تصريح كرد:‌ از بازيكنان خود تشكر مي‌كنم. آنها كار بزرگي كردند و همه نكات تاكتيكي را يك به يك در زمين پياده كردند.

وي افزود: اگر غفلت مي‌كرديم كره جنوبي مي‌توانست زندگي را براي ما تلخ كند. اجازه نداديم آنها حتي نفس بكشند. ما هرگز نگران آنها نبوديم و آنها هم البته اضطرابي از رويارويي با ما نداشتند.

مارادونا ادامه داد: در دقايقي و بخصوص پس از آنكه 2 گل زده بوديم عقب‌نشيني كرديم و در همان موقع كره جنوبي روي دروازه ما فشار وارد كرد. از اينكه صعود كرده‌ايم بسيار خوشحالم و بار ديگر اين آغاز مقتدرانه را به همه تبريك مي‌گويم.

وي در مورد مسي گفت: ليونل يكي از بهترين بازيكنان آرژانتين است و برخي قصد دارند او را مصدوم كنند اما مسي نبايد نگران چيزي باشد.

مارادونا در مورد ماجراي پلاتيني و پله گفت: سخنان پله پشيزي براي من ارزش ندارد. همچنان تاكيد مي‌كنم او بهتر است در موزه باشد و مردم با تماشاي او به ياد تاريخ فوتبال بيفتند اما در مورد پلاتيني بايد بگويم شخصيت او بسيار بالاست و در مورد واكنشي كه نسبت به او داشته‌اند در حضور همه خبرنگاران عذرخواهي مي‌كنم. پلاتيني امروز در نامه‌اي رسمي به من توضيح داد كه هرگز اخبار منتشر شده در مورد اظهاراتش صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)