مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي آرژانتين قبل از ترك خاك كشور ميزبان جام‌جهاني بطور غير مستقيم شكست سنگين تيمش مقابل آلمان را با مسائل پشت پرده مرتبط دانست.

 

به نقل از اكيپ، ديگو مارادونا اظهار داشت: متاسفم كه حريف بزرگي همچون آلمان را دست كم گرفتيم.البته من مطمئن هستم كه اين نتيجه فقط در زمين رقم نخورده و از خارج از زمين شكل داده شده است.

اين مربي كه تيمش در بازي روز گذشته از مرحله يك چهارم نهايي جام‌جهاني شكست سنگين و تحقيرآميز 4 بر صفر را تجربه كرد،‌ بي آنكه همچون گذشته از شخصيت يا سازمان‌هاي مثل فيفا به عنوان بدخواهانش نامي ببرد،‌ افزود: البته در اين ارتباط بايد تحقيق كرد تا مشخص شود ماجرا چه بوده است.

مارادونا در حالي اين اظهارات را برزبان آورد كه تا قبل از بازي با آلمان‌، بازي‌هايش را برده بود و انتقادي از نيروهاي پنهان نكرده بود و در بازي با آلمان خطايي سرنوشت‌ساز به ضرر تيمش نيز گرفته نشد كه در روند نتيجه‌گيري تاثير گذار باشد.

مارادونا عنوان كرد: متاسفم حريفي بزرگ مثل آلمان را دست‌كم گرفتيم. البته بايد اعتراف كرد گل زودهنگامي دريافت كرديم و پس از آن من انتظار داشتم، شاهد بازي متحول شده اي از تيمم باشم.
او ادامه داد: ‌اعتراف مي‌كنم آلمان‌ها برنامه‌هاي بيشتر و بهتري داشتند و از لحاظ كنترل و تسلط بر توپ بسيار بهتر از ما بودند.تحت اين شرايط آنها از فرصت‌هايشان بسيار خوب استفاده كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)