این ستاره آرژانتینی که در دیدار مقابل آلمریا دچار آسیب دیدگی شد، در حال حاضر دور از میادین است اما در غیاب او بارسا توانست در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک به پیروزی برسد.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، به بازیکنان تیمش هشدار داد که نباید از مصدومیت لیونل مسی به عنوان بهانه ای برای ارائه بازی های ضعیف استفاده کنند.

این ستاره آرژانتینی که در دیدار مقابل آلمریا دچار آسیب دیدگی شد، در حال حاضر دور از میادین است اما در غیاب او بارسا توانست در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک به پیروزی برسد.

مارتینو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم تیمی وجود داشته باشد که بتواند بدون در اختیار داشتن بهترین بازیکن دنیا، بهتر بازی کند. ما با لئو خیلی بهتر بازی می کنیم اما نباید خودمان را پشت غیبت لئو پنهان کنیم.
ما جای پیشرفت داریم و تیم در این مسیر است. ما از اولین دیدار فصل پیشرفت داشتیم و فکر نمی کنم هیچ قدم اشتباهی برداشته باشیم. ما کم و بیش در مسیر درست هستیم و پیروزی هایی که می خواستیم را به دست آوردیم."

 

 

 

مارتینو همچنین تاکید کرد که نباید به نیمار به چشم جانشین مسی نگاه شود و از این ستاره آرژانتینی خواست تا سبک بازی خود را دنبال کند.

"  نیمار پیش از این هم به انجام کارهای بزرگ عادت داشت. هر بازیکنی باید براساس توانایی های خودش رفتار کند نه اینکه بخواهند ادای بازیکن دیگری را دربیاورند.
وقتی به نیمار از بیرون نگاه می کنید، به عنوان کسی به غیر از مربی او، واقعا تحت تاثیر بازی او قرار می گیرید. این کاملا درست است که او واقعا برای تیم خوب کار می کند."

بسیاری از هواداران بارسا در انتظار بازگشت کارلس پویول هستند و مارتینو تاکید کرد که این مدافع باتجربخ تا دو هفته دیگر آماده بازی کردن خواهد بود.

" شرایط او به نظر خوب می رسد.  ما اخیرا صحبت کردیم  و او به من گفت که بعد از این دو هفته گذشته و دو هفته پیش رو، او می تواند در دیدار مقابل اوساسونا در روز 19 اکتبر می تواند برای تیم به میدان برود. اگرچه او نیاز دارد تا بتواند به ریتم بازی کردن برگردد"

سرمربی آرژانتینی همچنین از الکسیس سانچس در مقابل انتقادات اخیر دفاع کرد و گفت:"  آنچه من را اذیت می کند این که وقتی الکسیس خوب بازی نمی کند، همه توجهات به او برمی گردد اما وقتی خوب بازی می کند، توجهی به او نمی شود.
او باید مانند خودش بازی و رفتار کند؛ نه مانند بازیکن دیگری. او در بازی قبلی، در اولین ضربه به توپ، پاس گل داد. ما کاملا از او راضی هستیم."

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)