سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که بازیکن تیمش هنگام خطای دمیکلیس بیرون از محوطه جریمه بوده است.

به گزارش فارس، جراردو تاتا مارتینو اعلام کرد که شاید بارسلونا خوش‌شانس بود که داور در دقیقه 53 بازی مقابل منچسترسیتی یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد اما سرمربی آرژانتینی با این حال معتقد است که شاگردانش در تمام 90 دقیقه تیم برتر میدان بوده‌‌اند و به یکی از تصمیمات داور که به ضرر بارسلونا بود، اشاره کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد: به من گفته شد که احتمالا مسی هنگامی که دمیکلیس مرتکب خطا بر روی او شد، بیرون از محوطه جریمه بوده اما همچنین باید در نظر گرفت که یکی از گل‌های ما به اشتباه مردود اعلام شد. من درباره داوری صحبت نمی‌کنم یا حداقل زیاد درباره داوری صحبت نمی‌کنم زیرا هیچ فایده‌ای ندارد. از عملکرد تیمم راضی هستم و باید روی حیطه هایی که باید در آن پیشرفت کنیم، تمرکز کنیم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: منچسترسیتی اساس بازی‌اش را بر روی حفظ توپ گذاشته بود اما آنها مستقیم‌تر از ما بازی می‌کنند به خصوص اینکه ما با چهار هافبک بازی می‌کنیم. می‌دانستیم که برای ما مهم است که کنترل توپ را در اختیار داشته باشیم. 10 دقیقه در نیمه اول و در نیمه دوم بود که خوب بازی نکردیم اما به غیر از آن فکر می‌کنم کنترل بازی در دست ما بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)