سرمربی تیم فوتبال فولهام انگلیس در نشست خبری پیش از بازی با چلسی به عمل جراحی اشکان دژاگه اشاره کرد و آن را موفقیت آمیز خواند.

به گزارش مهر، مارتین یول در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فولهام و چلسی گفت: در سه بازی لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی می‌توانستیم برابر آنها برنده شویم. ما فرصت‌های خوبی مقابل آنها داشتیم که از دست دادیم. ما نیاز به برد برابر چلسی در دیدار چهارشنبه شب داریم و امیدوارم به یک نتیجه خوب در این دیدار برسیم.

وی افزود: من یک بار چلسی را با مورینیو شکست داده‌ام و در چهار دیدار برابر این تیم به تساوی دست یافته‌ایم. این نتیجه بزرگی نیست ولی بد هم نمی‌تواند باشد با این حال به دنبال این هستیم که شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولهام خاطرنشان کرد: ما روز شنبه یک بازی نفسگیر داشتیم و چهارشنبه شب باید برابر چلسی به میدان برویم ضمن این که دیدار روز شنبه مقابل آرسنال را هم پیش روی داریم. چلسی یک تیم بزرگ است که می‌تواند در هر دیدار چند بازیکن خود را نیز تغییر دهد.

مارتین یول همچنین گفت: دیمین داف کمی بهتر شده است ولی تصورم این است که وی را برابر آرسنال به طور کامل در اختیار داشته باشیم. اشکان دژاگه نیز یک عمل جراحی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته است و طی ماه‌های ژوئن یا جولای(خرداد یا تیرماه) به میادین بازخواهد گشت. ایانگ نیز در پای راست خود مشکل دارد و البته محمد دیارا را از دست داده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)