پرسپولیس نیوز :  ماریچ: بنگر به من آرامش می دهد/ پرسپولیس مثل تیمهای اروپایی است!

لوکا ماریچ در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که همه چیز برای یک فصل رویایی آماده است. ما در تیم خود از مربی بسیار بزرگ و کاربلدی مثل برانکو ایوانکوویچ سود می بریم. در تیم پرسپولیس همه بازیکنان دارای انگیزه بسیار زیادی هستند تا فصل را با قدرت شروع کنند و مطمئن هستم در ادامه کار با شرایط بسیار ایده آلی روبه رو خواهیم بود.

وی در خصوص اردوی ترکیه افزود: وقتی شما در یک مجموعه ای تمرین می کنید که از هم از لحاظ آب و هوایی و چه از لحاظ زمین تمرین و چه امکاناتی که باید در اختیار یک بازیکن قرار داده شود، در بهترین شرایط ممکن باشد پس می شود گفت که اردوی بسیار خوبی بوده است. اردوی ترکیه در منطقه ای واقع شده بود که خیلی از تیم های بزرگ آنجا تمرین می کردند و این برای بازیکنان ما بسیار شرایط خوبی را فراهم کرده بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدارهای دوستانه این تیم تصریح کرد: ما در ترکیه سه دیدار دوستانه برگزار کردیم که فکر می کنم روی هم رفته کادر فنی توانسته تمامی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کند. البته باید بگویم دیدار اول ما مقابل تیم ترکیه ای از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود و فکر می کنم مهم ترین دیدار تدارکاتی ما هم همین دیدار بود.

ماریچ در خصوص اینکه آیا توانسته است خودش را با پرسپولیس وفق دهد، پاسخ داد: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است این تیم مثل تیم های بزرگ اروپایی است که  حتی وقتی بازی هم ندارد تماشاگران زیادی برای دیدن تمرینات این تیم به محل تمرین می آیند. این نشان می دهد که چقدر این تیم بزرگ و مهم است.

وی خاطرنشان کرد: فکر می کنم بازی کردن در پرسپولیس کار بسیار مشکلی باشد چون وقتی تیمی هواداران بسیار  زیادی دارد انتظارات از تو بالا می رود و باید سعی کنیم تا انتظارات را برآورده کنیم. در هر صورت بازی کردن کنار بازیکنان هم پستی ام به خصوص محسن بنگر برای من شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده است. بنگر جزو بازیکنانی است که وقتی کنار تو است به تو آرامش می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)