مرجع خبری پرسپولیس : مازيار زارع هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشحالم كه با گرفتن ۳ امتياز بازى جواب توهينهاى هواداران تراكتورسازى به كريم باقرى را داديم.


او درخصوص بازى مقابل تراكتورسازى تبريز اظهارداشت: بازى مقابل تراكتورسازى هميشه حساسيت خاص خودش را داشته است. در بازى با تراكتورسازى هم ما و هم تراكتوريها بازى خوبى را به نمايش گذاشتيم اما طبيعى بود آنچنان كه بايد و شايد بازى زيبايى نباشد چراكه تيمها هنوز به مرز هماهنگى كامل نرسيده  اند.

وى در ادامه افزود: هرچه پيش برويم بازيها جذاب تر و تماشاگرپسندتر خواهد شد. شرايط بازى رسمى با بازى تداركاتى كاملا متفاوت است به همين خاطر زمان لازم است به هماهنگى برسيم و با شرايط بازيها سازگارى پيدا كنيم.


زارع در ارتباط با حواشى بازى وشعارهايى كه هواداران تراكتورسازى عليه باقرى سر دادند، خاطرنشان كرد:


رفتار تماشاگران تراكتورسازى به هيچ وجه درست نبود. كريم باقرى از اسطوره هاى فوتبال ايران مى باشد كه تا به حال در هيچ استاديومى عليه وى شعار نداده اند. وقتى هواداران تراكتور شروع به فحاشى كردند همه ما شوكه شديم. خوشحالم كه با گرفتن ۳ امتياز بازى جواب توهينهاى آنها را داديم.هافبك تيم پرسپوليس در رابطه با شروع بازى ۲ تيم گفت: در اوايل نيمه اول يك كم گيج بوديم اما رفته رفته بازى را در اختيار گرفتيم. تيم تراكتورسازى هم تيم خوبى است و بازيكنان باتجربه و خوبى مثل محمد نصرتى را در اختيار دارد اما خوب تيم ما توانست با عملكرد بهتر پيروز شود و گام اول را محكم بردارد.

وى در پايان با اشاره به بازى با صبا خاطرنشان كرد: ما يكشنبه بايد در زمين خود به مصاف تيم صبا برويم. درست است كه اين تيم بازى اول خود را واگذار كرده است اما دليل نمى شود كه آنها را دست كم بگيريم. اميدوارم كه اتفاقات بازى با تراكتورسازى ديگر تكرار نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)