محروميت حق پرسپوليس نيست

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس كه در هفته اول در خانه در برابر تراكتورى ها به پيروزى رسيدند در گام دوم خود در اولين ديدار خارج از خانه خود به مصاف صباى قم مى روند تا براى اولين بار در اين فصل مسافر شوند.

 

در شرايطى كه سرخ پوشان حساب ويژه اى روى اين ديدار و كسب ۳ امتياز آن كرده اند، سراغ مازيار زارع رفتيم. هافبك انزلى چى پرسپوليس كه پس از يك فصل حضور در امارات به ايران بازگشت، حالا دوباره پيراهن قرمز را بر تن كرده است. گفت وگو با مازيار زارع را بخوانيد:


• اول از پيروزى پرسپوليس در ليگ دهم برايمان بگو.
– هدف ما در بازى با تراكتور ۳ امتياز بود كه به آن رسيديم. در مجموع بازى خوب و دلچسبى بود كه توانستيم طى  آن پيروزى و برد خوبى را به دست آوريم.

 

 

• روند بازى در ۲ نيمه با هم فرق مى كرد. به نظر مى رسيد پرسپوليس در نيمه دوم چاشنى سرعت خود را بيشتر كرد؟

– همين طور است كه گفتيد. ما در نيمه اول آن طور كه بايد و شايد نبوديم و يك مقدار ناهماهنگ بوديم ولى همانطور كه گفتيد در نيمه دوم سرعت كار زياد شد و به هماهنگى لازم دست پيدا كرديم و خيلى زود به گل رسيدم و بعد از آن هم منطقى كارمان را ادامه داديم.

 

• از اتفاقاتى كه در اين بازى روى سكوها رخ داد، صحبت مى كنى؟
– علاقه اى به باز كردن اين مساله ندارم ولى اميدوارم اين موضوع كه تعدادى از تماشاگران باعث بر هم خوردن نظم بازى مى شوند و به نوعى با برخى حركات خود جو را بر هم مى زنند، از ورزشگاه ها ريشه كن شود و همگى در آرامش و در كمال احترام فقط تيم مورد علاقه خود را تشويق كنند و به حريف كارى نداشته باشند و بى احترامى نكنند.

 

• نظرت در مورد محروميت يك جلسه اى پرسپوليس در اين بازى چيست؟
– اين مساله براى ما خيلى ناراحت كننده و البته تعجب آور است. فكر نمى كنم تماشاگران و هواداران ما كارى انجام داده باشند كه مستحق اين جريمه و محروميت باشند. اميدواريم اعتراض باشگاه پرسپوليس مبنى بر لغو اين محروميت اثر بخش باشد و بتوانيم در بازى با سايپا كه بازى خانگى ما به حساب مى آيد، از وجود و حمايت هواداران بهره مند شويم.

 

• فكر مى كنى در اين بازى توانسته اى بعد از يك سال دورى از فوتبال ايران، عملكرد خوبى از خود به نمايش بگذارى؟
– در مجموع به نظرم بد كار نكردم. البته در نيمه اول چندان خوب نبودم ولى در نيمه دوم شرايط عوض شد و توانستم دستورات كادرفنى را به نحو احسن به اجرا درآورم و آن ها را از خودم راضى كنم.

 

• در مورد بازى امروز چه صحبتى دارى؟
– صباى قم هميشه جزو تيم هاى خوب بوده كه در مقابل پرسپوليس نمايش خوبى را از خود ارائه مى كرده است. اين تيم امسال در فصل نقل و انتقالات تغييرات زيادى داشته است. هم بازيكنان اين تيم تغيير كرده اند و هم كادر فنى آن. در مجموع حريف ساده و دست و پا بسته اى براى ما نيستند و ما بايد با برنامه و حساب شده مقابل اين تيم قرار بگيريم تا بتوانيم در اين بازى نيز به اهدافمان برسيم.

 

• پيش بينى ات از نتيجه بازى؟
– ما در همه بازى ها با انگيزه برد و پيروزى پا در زمين مى گذاريم و اگر مى خواهيم قهرمان شويم بايد حداكثر امتيازات لازم را به دست آوريم. كسب
۳ امتياز براى ما در اين بازى دور از دسترس نيست و ان شاءالله با برد خوبى كه به دست مى آوريم، دومين ۳ امتياز را به حسابمان واريز خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)