مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه تنها ۲ روز به ديدار اول پرسپوليس در ليگ باقى مانده، سراغ يكى از هافبك هاى پرسپوليس رفتيم تا از هر درى با اين بازيكن هم كلام شويم. هافبكى كه در حال حاضر با مصدوميت مواجه شده و در تلاش است خود را براى اين ديدار آماده سازد.

• به عنوان سوال اول، از وضعيت مصدوميتت برايمان صحبت مى كنى؟
– فعلاً كه تحت نظر دكتر و كادر پزشكى كار مى كنم و تمرينات اختصاصى را انجام مى دهم. شرايطم هنوز به صورت قطعى و صددرصد معلوم نيست و منتظر هستم ببينم شرايطم چطور مى شود.


• يعنى اميدى هست كه به بازى با تراكتورسازى برسى؟

– همانطور كه گفتم بايد تا روز بازى منتظر بمانم. شرايطم هنوز به صورت قطعى و صد در صد روشن نشده ولى خودم خيلى دوست دارم تا آغاز بازى ها و شروع فصل اين مصدوميت را پشت سر بگذارم و براى پرسپوليس به ميدان بروم.


• از اوضاع و احوال حاكم بر تيم بگو؟

– خوشبختانه همه چيز همانطور كه فكرش را مى كرديم پيش رفته است. اردوهاى خوب و مفيدى كه در آلمان و اردبيل داشتيم به اضافه تمرينات تيم در تهران و برگزارى بازى هاى دوستانه به ما كمك زيادى كرد تا بتوانيم به شرايط ايده آل دست پيدا كنيم. در مجموع فكر مى كنم وضعيت تيم خيلى خوب است و آماده مى شويم استارت پر قدرتى را با پرسپوليس بزنيم و بتوانيم از همان بازى اول نشان دهيم مدعى شماره يك قهرمانى هستيم.



• فكر مى كنى پرسپوليس به لحاظ مهره و نفرات شرايط خوب را دارد؟

– ما نفرات خوبى را جذب كرده ايم ضمن اينكه مهره هاى خوبى هم از سال قبل همكارى شان را با پرسپوليس ادامه داده اند. با توجه به اينكه پرسپوليس امسال ۳ جام را پيش رو دارد، حضور اين نفرات و مهره هاى خوب و آماده مى تواند كمك بزرگى براى تيم باشد تا بتوانيم در طول اين ۳ جام، نتايج خوبى را رقم بزنيم.

• با اين نفرات خوب و آماده قطعاً رقابت در پرسپوليس هم ديدنى مى شود، اين طور نيست؟
– رقابت زياد و فشرده در نهايت مى تواند به نفع تيم تمام شود. همانطور كه گفتم پرسپوليس ۳ جام مهم را پيش رو دارد، ۳ جامى كه براى موفقيت و كسب بهترين عنوان در آن، حاضر مى شويم. براى اينكه بتوانيم به اين اهدافمان برسيم بايد بهترين و آماده ترين تيم ايران باشيم. به هر حال وجود اين رقابت سالم، ما را در رسيدن به اين اهدافمان كمك مى كند.

• فصل قبلى كه در پرسپوليس بودى، پيراهن شماره ۱۱ را پوشيدى و حالا پيراهن ۹ به تو رسيده، انتخاب اين شماره دليل خاصى داشت؟
– من به شماره ۹ علاقه دارم. حتى زمانيكه در ملوان هم بودم همين پيراهن را بر تن داشتم. اتفاقاً اولين فصلى كه به پرسپوليس آمدم هم دوست داشتم ۹ بپوشم ولى اين پيراهن آن زمان خالى نبود. به همين دليل شماره ۱۱ را انتخاب كردم.

• شماره ۹ محسن خليلى، مسئوليت تو را در پرسپوليس سنگين تر نمى كند؟
– بالاخره پيراهن هاى پرسپوليس سال هاى قبل بر تن بازيكنان بزرگ و محبوبى بوده و اين روند بعد از ما هم ادامه دارد. مهم اين است كه همه ما ارزش و اعتبار اين پيراهن را بدانيم و سعى كنيم با هر شماره اى كه براى پرسپوليس بازى مى كنيم، بهترين  بازى ها و عملكرد را از خود به نمايش بگذاريم.

• جز اهدافى كه در پرسپوليس دارى كه قطعاً قهرمانى با سرخ پوشان است، هدف ديگرى ندارى، مثلاً حضور در تيم ملى؟
– ان شاءالله، خدا بزرگه!

• در مورد بازى با تراكتورسازى و نتيجه اى كه فكر مى كنى در آن رقم مى خورد صحبت مى كنى؟
– به نظر من اين ديدار مى تواند يكى از جذاب ترين بازى هاى هفته اول باشد. بازى كه احتمالاً در آن ورزشگاه آزادى پر از تماشاگر خواهد شد. در مجموع به همه قول مى دهم اين بازى خيلى ديدنى از كار در آيد. با توجه به اينكه اين ديدار اولين بازى ما در ليگ است، تمام تلاشمان اين است كارمان را با برد آغاز كنيم. اين پيروزى مى تواند سرآغاز خوبى براى يك شروع طوفانى براى پرسپوليس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)