مرجع خبری پرسپولیس : هافبک گلزن پرسپولیس در مورد آمادگی خودش و تیم پرسپولیس گفت: تمرینات و مسابقات سختی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و همه بچه ها با آمادگی کامل در مسابقات پیش رو شرکت خواهند کرد.

 

مازیار زارع در خصوص بازی های آسیایی اظهار داشت: ما در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازی های سختی را در پیش خواهیم داشت و به همین جهت با تشخیص کادر فنی، در تمرینات و مسابقاتی حضور یافتیم که برای ما بسیار مفید بود.

 

وی ادامه داد: هر چه فشار روی بازیکنان و تیم بیشتر شد، توانایی آنها بهتر نمایان گردید و آبدیده تر از گذشته شدیم و مطمئنا بهتر از گذشته، در مسابقات ظاهر خواهیم شد.

 

زارع در مورد تغییر در خط میانی افزود: خط میانی تیم پرسپولیس گرچه با تغییر بازیکن ظاهر شد اما این مسئله ای بود که کادر فنی، بهترین نفرات را در پست هایی که مد نظر داشت مورد آزمون قرار داد.

 

مازیار برای عملکرد بهتر و شوتزنی بیشتر در بازی های رسمی گفت: من علاوه بر زدن پنالتی، در بازی سازی و شوتزنی نیز شرکت خواهم کرد و با تمریناتی که تاکنون پشت سر گذاشته ام، آماده بازی و گلزنی هستم.

 

هافبک پرسپولیس در خصوص بازی روز شنبه برابر صنعت نفت آبادان ادامه داد: در بازی رفت، این تیم را با شکست مواجه کردیم و امیدوارم در خانه خودمان این تیم را بار دیگر مغلوب کنیم و یک بازی جذاب و دیدنی را برای هواداران به نمایش بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)