هواداران پرسپولیس درک فوتبالی بالایی دارند
مرجع خبری پرسپولیس : در پایان تمرین امروز صبح پرسپولیس؛ مازیار زارع هافبک پر قدرت سرخپوشان این چنین به سوالات متعدد درباره شرایط بازی برابر سپاهان و آینده محبوترین تیم ایران و آسیا پاسخ داد.

 

چه شد که پس از کسب چند نتیجه خوب، این هفته چنین نتیجه ای رقم خورد؟

فوتبال همین است که برد و شکست جزء لاینفک این رشته جذاب و پرطرفدار است. خوب باشید به برتری می رسید و بد کار کنید، ناکام می شوید. ما در نیمه دوم از لحاظ تیمی خوب کار نکردیم و به همین خاطر بازی را واگذار کردیم.

 

دو روز از بازی گذشته، حالا چه شرایطی دارید؟

 

لیگ هنوز تمام نشده، نباید در فکر این بازی بمانیم و باید بتوانیم این شکست را با پیروزی های آینده جبران کنیم.

 

به عنوان کسی که وسط گود بودی، علت این که پرسپولیس نتوانست نیمه دوم را مانند نیمه اول سپری کند را در چه مسائلی می دانی؟

فکر می کنم یک سری اتفاقات باعث شد تمرکز تیمی مان بر هم بریزد و به همین خاطر نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

 

دکتر شریفی هم که از چین آمد!

آمده است؟

 

بله، نیمه دوم بازی را هم از جایگاه خبرنگاران تماشا کرد و اتفاقا درباره فحاشی هواداران داماش نسبت به تو با او صحبت کردیم…

نمی توانم حرفی بزنم. وقتی هیچ تصمیمی درباره چنین مواردی نمی گیرند، نمی دانیم چه بگوییم! چون هر چه بگوییم، خودمان محروم می شویم. بنابر این ناچاریم ناسزا بشنویم و هیچ واکنشی نشان ندهیم.

 

به عنوان بازیکن پرسپولیس بگو؛ آیا فاصله فنی شما با سپاهان نتیجه ای بود که رقم خورد؟

من فکر نمی کنم اینچنین باشد. ما یکسری اشتباهات فردی در این بازی داشتیم. اگر تمرکزمان بر هم نمی ریخت می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. حالا نتیجه ای است که رقم خورده و اگر بخواهیم خودمان را سرزنش کنیم چیزی تغییر نمی کند. ما باید تمرکز کنیم تا برای دیدارهای آینده به لطف خدا بتوانیم همه چیز را جبران کنیم.

 

راجع به داوری چه نظری دارید؟

من فکر می کنم این مسئله ادامه داشته باشد. همان طور که پیش از این هم گفته ام؛ ما باید طوری بازی کنیم که تصمیمات درست یا غلط داور نتواند در نتیجه نهایی بازی تاثیرگذار باشد.

 

پس از این بازی تلاش هایی در جهت حاشیه سازی برای پرسپولیس صورت گرفت و با شیطنت هایی هدفمند، اخبار غیرواقع منتشر شد؟

وقتی نتیجه نمی گیریم این مسائل دور و بر تیم شکل می گیرد و همیشه اطراف پرسپولیس وجود دارد، اما وقتی نتیجه بگیریم این فرصت را از حاشیه سازان می گیریم.

 

از این به بعد چه باید کرد که پرسپولیس موفق عمل کند؟

با برد در بازی های آینده همه چیز به فراموشی سپرده می شود.

 

در این سال ها پس از یک شکست بد، پرسپولیس به خود آمده و نتایج ایده آلی رقم زده است، حالا این شکست تا چه حد به بازگشت تیم به شرایط خوب کمک خواهد کرد؟

صددرصد ما باید در فکر جبران باشیم. به خاطر این شکست همگی سرمان پائین بود و حالا باید با برد در دیدارهای آینده و همین بازی برابر پیکان ناکامی آن دیدار را از اذهان پاک کنیم.

 

بعد از بازی، زمان زیادی را در رختکن ماندید، درباه چه موضوعی صحبت می کردید؟

ابتدا همه نشسته بودیم و بچه ها همه شوک زده بودند. بعد از آن هم منتظر ماندیم علی آقا دایی از کنفرانس مطبوعاتی بیایند و پس از آن هم آقای کاشانی صحبت کردند.

 

این پتانسیل در پرسپولیس دیده می شود که از این شرایط خارج شوید…

خیالتان راحت باشد همه چیز درست خواهد شد. ما اگر بخواهیم گروه موفقی باشیم باید همه با هم یک دل و متحد باشیم و به این شکل است که می توانیم موفق عمل کنیم.

 

هواداران در این بازی علیرغم نتیجه به دست آمده، دست از تشویق پرسپولیس بر نداشتند…

جا دارد از هواداران عزیزمان تشکر کنم. آنها درک بالای خود را از فوتبال ثابت کردند که فوتبال خوب را می فهمند و می دانند کسی اهل کم کاری نیست. حالا وظیفه ما این است که با بردهای پیاپی در دیدارهای آینده محبت و زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)