مرجع خبری پرسپولیس : مازيار زارع كه فصل نه چندان خوبي را در امارات گذرانده، با بازگشت به پرسپوليس به دنبال خودنمايي و اثبات شايستگي‌هايش است. زارع كه تمرين‌هاي پرفشار پرسپوليس را استثنايي مي‌داند، معتقد است پرسپوليس در فصل دهم يكي از بهترين‌ها خواهد بود كه قدرتمندانه جلوي حريفان بازي مي‌كند و نتيجه مي‌گيرد.

اردوي آلمان چطور بود؟ ظاهرا فشار تمرين‌ها صداي خيلي از بازيكنان را درآورده بود.
■ تمرين‌هاي پرفشار همراه با بازي تداركاتي در برنامه داشتيم كه خيلي خوب بود. ما در آلمان حتي روزي 3 جلسه تمرين هم انجام داديم كه من تا به حال، چه زماني كه در پرسپوليس بودم و چه زماني كه در امارات، چنين تمرين‌هايي نديدم. من فكر مي‌كنم همه بازيكنان از اردوي آلمان رضايت كامل داشتند و مطمئنا اين اردوي خوب در بازي‌هاي ليگ تاثير مثبت‌اش را نشان مي‌دهد.

 

 

پس تمرين‌هاي اين پرسپوليس با پرسپوليس قبل فرق دارد.
■ فصل قبل كه خبر ندارم اما زماني كه من در پرسپوليس بودم، تمرين‌ها به اين صورت نبود. به نظر من تمرين‌هاي امسال ما اصولي‌تر و حرفه‌اي‌تر انجام شده و اين فشار طبيعي بود. بدنسازي اصولي، بازيكنان را تا اوج آمادگي مي‌رساند كه براي ما هم به همين صورت بود.

 

پس امسال شاهد يك پرسپوليس قدرتمند هستيم كه نتايج خوبي مي‌گيرد.
■ زود است كه از الان پيش‌بيني كنيم اما وضعيت ما خيلي خوب است و به دنبال نتايج خوب هستيم.

 

فكر مي‌كني شرايط پرسپوليس چه فرقي با قبل كرده، حضور دايي را چطور ارزيابي مي‌كني؟
■ خب سرمربي تيم براي هر هدفي برنامه‌هاي خاصي دارد. كار كردن با علي دايي لذتبخش است اما نظم و ديسيپليني كه دايي دارد، كار را سخت مي‌كند كه البته بايد به او هم حق داد چون دايي هم موفقيت تيم را مي‌خواهد و اولين كسي كه بايد نسبت به نتايج به مديريت پاسخگو باشد، سرمربي است. پس فشار آوردن در تمرين‌ها و نظم براي رسيدن به موفقيت است.

 

وضعيت خودت براي اين فصل چطور است؟ به آمادگي كامل رسيدي؟
■ هنوز نمي‌شود چيزي گفت اما هدف ما اين است كه همه با آمادگي كامل وارد مسابقات شويم تا بهتر از سال قبل نتيجه بگيريم. ما هدف‌مان بهتر شدن است.

 

بازي اول پرسپوليس با تراكتورسازي است، تيمي كه از هواداران بي‌شمار و پرشوري برخوردار است. اين بازي را چطور مي‌بيني؟
■ بازي با تراكتور سخت است چون همان‌طور كه گفتيد تراكتور تيم پرهوادار و ريشه‌داري است اما اين دليل نمي‌شود كه ما به چيزي جز برد فكر كنيم. ما ميزبان هستيم و بايد گام اول را محكم برداريم تا شروع خوبي در ليگ داشته باشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)