مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه چاوشی کوچکتر از آن است که در موردش صحبت کند، گفت: درحال حاضر افتخار می کنم که به عنوان یک انزلی‌چی این بار با پیراهن تیم پرسپولیس تیم داماش را در رشت شکست دادم.

مازیار زارع  در خصوص درگیری‌اش پس از پایان بازی با داماش با افشین چاوشی گفت: چاوشی کوچک‌تر از آن است که در مورد او صحبت کنم. باید بگویم حرف‌های زشتی که برخی از هواداران تیم داماش از روی سکوها به من نسبت دادند، برازنده خودشان است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرش در خصوص بازی با داماش چیست، افزود: من در خصوص این بازی صحبتی ندارم و تنها این را می گویم که طی 10 سال گذشته با پیراهن هر تیمی که مقابل داماش بازی کرده‌ام، بازنده نبوده‌ام و از این موضوع خوشحالم. به دلیل این موضوع است که هواداران داماش همواره به من توهین می کنند.

زارع تاکید کرد: درحال حاضر افتخار می کنم که به عنوان یک انزلی‌چی این بار با پیراهن پرسپولیس تیم داماش را در رشت شکست دادم. متاسفانه در هیچ ورزشگاهی مانند ورزشگاه سردار جنگل به بازیکنان تیم حریف توهین و فحاشی نمی شود و هر زمان که من در رشت بازی کرده‌ام هواداران تیم داماش با زشت ترین الفاظ و شعارها من را مورد خطاب قرار می دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)