شنبه 29 فروردین (14:27)

مرجع خبری پرسپولیس : می گویند بهادر عبدی از روزی که مدیر برنامه هایش را تغییر داده مدام در ترکیب پرسپولیس قرار می گیرد !

” قهرمان جام حذفی قبل هم واقعی نبود !” . این صحبت های محمد مایلی کهن در کنفرانس مطبوعاتی بازی با استقلال بود . درست در زمانی که سرمربی تیم ملی سعی می کرد با چهره ای حق به جانب و با افشای بعضی از حقایق انتقامش را از هواداران استقلال بابت شعارهایی که علیه او داده بودند بگیرد ! این روزها فوتبال ایران روی تاریک و زشت خود را نمایان کره و در هفته های اخیر مسائلی مطرح می شود که اوج فساد و روابط مافیایی در فوتبال ما را نمایش می دهد . بعد با خودت می گویی از قدیم گفتند ” تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ! ” . پس از شایعه تبانی امیر قلعه نوعی در زمان هدایت استقلال اهواز با برادر خوانده تهرانی امروز محمد مایلی کهن از غیر واقعی بودن قهرمان جام حذفی قبل سخن می گوید .
جواد زرینچه و محمد نوازی به یکباره در تضادی آشکار اتهام تبانی را تکذیب می کنند . قلعه نوعی با حمله به خبرگزاری فارس مدعی می شود شایعه درگیری فیزیکی با میثم منیعی در فرودگاه ساخته ذهن آن ها بوده و خبرنگار فارس یکسال است توی کار امیر خان می گذارد ! می گویند در بسیاری از بازی های این فصل آبی ها تماس های مشکوک با بازیکنان مطرح و تاثیر گذار حریف برقرار شده ! هواداران آبی در آزادی شعار می دهند ” ذوب آهن – فدراسیون پیوندتان مبارک ! ” و صبح روز بعد تنها مسئول اصفهانی فدراسیون فوتبال با چهره ای برافروخته در برنامه ورزش و مردم حاضر می شود و سعی می کند ذهنیت منفی را از دید فوتبالدوستان پاک کند .

هنوز ماجرای دستگیری عده ای از خبرنگاران که به اتهام دلالی و کسب درآمد های نامشروع از طریق نقل و انتقالات فوتبال بازداشت شده بودند به سرانجام نرسیده که دادستان مطابق قانون حکم به آزادی مشروط آن ها می دهد . سه مربی لیگ برتری مدعی می شوند خبرنگاران مذکور بلافاصله پس از آزادی از زندان فعالیت خود را از سر گرفته و با بازیکنان آن ها تماس برقرار کرده اند . مربی پرتغالی پرسپولیس ستاره سوزی می کند تا بهادر عبدی و هادی نوروزی آینده ی درخشان تیمش را بسازند ! می گویند از روزی که بهادر عبدی مدیر برنامه هایش را عوض کرده مدام در ترکیب ثابت تیم جای می گیرد ! شما که تصور نمی کنید پیرمرد پرتغالی …؟
رئیس سازمان ورزش همچنان برای دو شغله ماندن تلاش می کند و امروز شنیده می شود پرونده او به دادسرا فرستاده شده ! حالا هنوز هم تصور می کنید فوتبال ما حرفه ای شده ؟

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)