خبرگزاری پرسپولیس :  حمید استیلی پس از صعود پرسپولیس به فینال تورنمنت مالزی گفت: روز گذشته در پایان نیمه اول با یک گل پیش بودیم ولی بازی تجدید شد و ما گفتیم به قوانین و کسانی که این جام را برگزار کرده‌اند احترام می‌گذاریم و امروز صبح آمدیم و بازی کردیم.

رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: شاید خیلی‌ها موافق لغو و تصمیم مسوولان برگزاری در خصوص تجدید بازی نبودند و معتقد بودند که ما باید در مورد این تصمیم عجیب، از این مسابقات کناره‌گیری کنیم ولی ما به یک اصولی پایبندیم، اصولی که اخلاق، رفتار و منش پهلوانی حرف اول را می‌زند.

وی افزود: بازیکنان ساعت شش صبح از خواب بیدار شدند و این برنامه طوری تنظیم شده بود که بچه‌ها بتوانند نهایت سعی و تلاش خودشان را بکنند. انصافا خوب بازی کردند و هر چه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند. ما بازی به بازی بهتر شدیم و خدا را شکر تا اینجا آمدیم و رفتیم فینال و انشاءا.. در فینال هم دست پر برگردیم.

حمید استیلی در ادامه تصریح کرد: فقط یک مشکل داریم و آن هم ریکاوری بازیکنان است. چون هر روز بازی می‌کنیم و این موضوع برای ما مشکل ساز می‌شود.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس در مورد بازی فینال خاطر نشان کرد: بچه‌ها یک بار تیم ملی اسلواکی را شکست داده‌اند ولی بازی سختی مقابل آنها داریم چون شرایط استراحت و ریکاوری عادلانه نیست و مجبوریم بیشتر تلاش کنیم.

استیلی در پایان گفت: بازیکنان، مربیان، مسوولان باشگاه و همه و همه تلاش می‌کنند که تیم نتیجه لازم را بگیرد و امیدوارم دست پر به ایران بازگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)