خبرگزاری پرسپولیس :  سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: ما تیمی داریم متشکل از بازیکنان با کیفیت که با هدف مشخص به فینال این مسابقات فکر می‌کنیم.

سعید تهرانی‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از برتری پرسپولیس برابر تیم ملی اسلواکی گفت: ما روز گذشته از فرصتی که داشتیم استفاده کردیم و خطوط دفاعی و میانی تیم ملی اسلواکی را به طور دقیق آنالیز و روی آن کار کردیم و از همان راه‌هایی که می‌خواستیم به گل رسیدیم.

وی افزود: تیم ملی اسلواکی تیم فیزیکی و دونده‌ای است ولی ما به هدفمان رسیدیم. از برد اول در این تورنمنت خیلی خوشحالیم. ما به خوبی روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: من تمام تیم‌هایی که در این تورنمنت  شرکت کرده‌اند را با کیفیت دیدم. بخصوص تیم‌های شرق آسیا مثل اندونزی، مالزی و تایلند. آنها فوق‌العاده و بسیار خوب و روان فوتبال بازی می‌کنند.

تهرانی‌نژاد خاطر نشان کرد: حضور تیم‌های اروپایی و غرب آسیا کیفیت این تورنمنت را بالاتر برده و این رقابت‌ها می‌تواند به فوتبال آسیا کمک کند. در گروهی که ما قرار داریم هر چهار تیم، سه امتیازی شده‌اند و بازی‌ها تا روز آخر حکم فینال را دارد. روز آخر هر تیمی بتواند تدارک بهتری ببیند و از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند، قطعا می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. من فکر می‌کنم که از گروه دیگر، تیم ملی مالزی می‌تواند یکی از فینالیست‌ها باشد. ما هم همچنین با توانایی که داریم می‌توانیم یکی دیگر از تیم‌های فینالیست باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)