خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس علیرغم برتری مطلق توپ و میدان، نتیجه را به تیم چونبوری تایلند واگذار کرد.

سرخپوشان در اولین دیدار از تورنمنت هشت جانبه مالزی پس از ارائه یک بازی هجومی و سراپا حمله، علیرغم برتری کامل، حتی در دقیقه 12 گل زیبایی را به ثمر رساندند که داور آن را مردود اعلام کرد و در آخرین دقیقه نیمه اول غافلگیر شد و یک گل دریافت کرد.

شاگردان سعید تهرانی‌نژاد در نیمه دوم، یکی از بهترین بازی‌های این مسابقات را به نمایش گذاشتند و طی این نیمه، حملات گسترده و فراوانی را روی دروازه حریف سفیدپوش خود خلق کردند که موقعیت‌های بدست آمده یکی پس از دیگری هدر رفت و تیم چونبوری که به صورت کاملا دفاعی بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم برای جلوگیری از حملات سرخپوشان، لحظه به لحظه خود را به زمین می‌انداختند که این کار آنها مورد اعتراض حاضران در ورزشگاه واقع شده بود.

این بازی در نیمه دوم به شکلی در جریان بود که دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس دقایق زیادی را در این نیمه تنها به گرم کردن مشغول بود و هیچ توپی به سمت دروازه او جریان نداشت.

از سوی دیگر داور این بازی علاوه بر سوت‌های فراوان مخصوصا در نیمه دوم که شش تعویض صورت گرفت و به دلیل شرایط آب و هوایی، چندین بازیکن از دو تیم بخاطر گرفتگی پا روی زمین می‌افتادند و زمان زیادی از بازی گرفته شد، تنها 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که اگر زمان‌های از دست رفته را در نظر گرفته بود، باید بیش از 10 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد.

این دیدار در پایان 80 دقیقه (دو نیمه 40 دقیقه‌ای) با نتیجه یک بر صفر به سود تیم چونبوری تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه پیش از دیدار پرسپولیس و چونبوری، تیم ملی اسلواکی با نتیجه دو بر صفر از سد فرنزیونایتد اندونزی گذشت و در صدر جدول قرار گرفت. در جدول گروه دوم این مسابقات پس از اسلواکی، تیم چونبوری در مکان دوم، پرسپولیس در رده سوم و تیم فرنزیونایتد انرونزی در قعر این جدول قرار گرفت.

گفتنی است، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس روز دوشنبه به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)