خبرگزاری پرسپولیس :  مربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس باشیم. توجه ویژه سردار رویانیان به تیم‌های پایه باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

منصور هاشمی کمک مربی سرخپوشان پس از برد و بازی قابل قبول پرسپولیس برابر تیم ملی اسلواکی گفت: از قول من به سردار رویانیان بگوئید ما ممنون ایشان هستیم که توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه و به این تورنمنت داشتند و ما را به این مسابقات فرستادند تا فوتبال پایه رشد کند.

وی افزود: امیدوارم با بهره‌گیری لازم از این مسابقات، لیاقت این را داشته باشیم که زحمات سردار و اعضای محترم هیات مدیره، معاونین باشگاه، رئیس آکادمی فوتبال باشگاه و همه کسانی که در این باشگاه زحمت می‌کشند را بدهیم و نماینده خوبی برای آنها باشیم.

هاشمی تصریح کرد: این تورنمنت یک تجربه بین‌المللی برای بازیکنان نوجوان ما و کادر فنی خواهد بود. ما باید از این جام نهایت بهره را ببریم و خودمان را به استانداردهای بین‌المللی فوتبال نزدیک کنیم. خیلی خوب است که بچه‌های ما در این تورنمنت‌ها شرکت می‌کنند. ما از لحاظ ساختاری باید توجه ویژه‌ای به استانداردهای سخت افزاری و نرم افزاری در فوتبال داشته باشیم.

مربی سرخپوشان در ادامه گفت: توجه به تیم‌های پایه  و آکادمی‌ها باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود و سردار رویانیان با نگاه وسیع خود این گام را برداشت تا بازیکنان ما فاصله خود تا فوتبال استاندارد را بسنجند. باشگاه‌های دیگر شاید از نظر پیشرفت تیم‌های پایه در سطح بالایی باشند اما هیچگاه بازیکنان ارزشمند خود را به تورنمنت‌ها و مسابقات رسمی برون مرزی اعزام نمی‌کنند.

منصور هاشمی خاطر نشان کرد: کشورهای آسیایی پیشرفت چشمگیری دارند و این‌ها خیلی بیشتر از ما پیشرفت کرده‌اند چون به تیم‌های پایه خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. یکی از نمونه های بارز آن برگزاری این تورنمنت است که با قوانین و مقررات کامل AFC و FIFA برگزار می‌شود.

مربی پرسپولیس در مورد بازی دیروز نیز گفت: پیش بینی این بازی را کرده بودیم و فیلم بازی قبل آنها را لحظه به لحظه زیر نظر داشتیم و آنرا به خوبی آنالیز و روی آن کار کرده بودیم. یک تیم واقعی بودیم و بازی قابل قبول و نتیجه دلخواه را کسب کردیم. ما هنوز روی آخرین ضربات مشکل داریم و باید اعتماد به نفس بچه‌ها را در این زمان بالا ببریم. ضمن اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات بیش از یک سال با هم کار کرده‌اند ولی تیم ما کامل نبود و از بازیکنان کمکی استفاده کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)