خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دیدار تکراری تیم ملی مالزی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به فینال این تورنمنت صعود کرد.

دیدار تیم‌های نوجوانان پرسپولیس و تیم ملی مالزی از مرحله نیمه نهایی در پایان بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت و پرسپولیس راهی فینال شد و در آخرین بازی به مصاف تیم اسلواکی می‌رود.
نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت اما داور یک گل سرخپوشان را نیز نادیده گرفت. وحید افتاری از روی نقطه کرنر از سمت راست و با پای چپ توپ را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد که داور آن را نپذیرفت.
سرخپوشان نیک می‌دانستند در این دیدار با مشکلات متعددی مواجه خواهند بود چرا که مسوولان برگزاری خواستار حضور یکی از نمایندگانشان در فینال می‌باشند. به همین دلیل از ابتدا هجومی ظاهر شدند و از چپ و راست روی دروازه میزبان حمله ور شدند.
در دقیقه 5 بازی، بازیکن حریف روی سعید حسین پور کاپیتان پرسپولیس مرتکب خطا شد و حسین پور پشت این ضربه ایستاد و ضربه نه چندان محکم او در دستان دروازه بان قرار گرفت.
پرسپولیس در دقیقه 14 روی حرکت زیبا و عمقی بازیکنان خود و ضربه تخصصی رضا کریمی به گل اول این دیدار رسید.
تیم ملی مالزی در دقیقه 30 همچون بازی نیمه تمام قبل، اولین تعویض خود را انجام داد.
در دقیقه 34 وحید افتاری از جناح چپ روی یک حرکت عمقی توسط مدافع حریف متوقف شد و یک ضربه برای سرخپوشان بدست آمد که در ادامه سانتر وحید و ضربه سر زیبای نیما داغستانی از روی تیر افقی مالزی گذشت.
در آخرین دقایق نیمه اول هم داور از گل وحید افتاری از روی نقطه کرنر چشم پوشی کرد و در یک رفت و برگشت یک خطا پشت هجده قدم پرسپولیس برای مالزی گرفت و به بازیکن سرخپوشان کارت زرد نشان داد.
در نهایت داور حدود 5 دقیقه وقت اضافه گرفت تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند اما هوش بازیکنان ایرانی این اجازه را به آنها نداد و دو تیم در نهایت در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به رختکن رفتند.
شاگردان سعید تهرانی نژاد در نیمه دوم منطقی و با احتیاط بازی را آغاز کردند چرا که یک نیمه پر فشار را در پیش داشتند و سعی کردند بازی را در میانه میدان حفظ کنند اما نیم نگاهی هم به دروازه حریف داشتند و برای رسیدن به گل دوم تلاش می‌کردند.
در دقیقه 54 داور پس از اعلام آفساید در محوطه حریف، یک کارت زرد به نیما مختاری داد تا توسط کارت به برابری در بازی برسند. داور از خطای اوت دستی گرفته تا خطاهای ساده به سود نماینده خود نمی‌گذشت.
داور از دادن کارت زرد به بازیکنان پرسپولیس دست بردار نبود و در دقیقه 62 به رضا شکاری هم یک کارت زرد نشان داد. داور پس از آن منصور هاشمی مربی پرسپولیس را از زمین اخراج کرد.
در دقیقه 69 آرش شهامتی به جای نیما مختاری وارد زمین شد. رضا کریمی در دقیقه 76 جای خود را به علیرضا علیپور داد.
در آخرین دقیقه بازی علی صادق تبار به جای وحید افتاری به زمین رفت. علیرضا علیپور در دقایق وقت های تلف شده یک کارت زرد دریافت کرد. حرکت زیبا و در عمق علیپور حاصل یک کارت زرد برای بازیکن مالزی و یک خطا برای سرخپوشان بود که ضربه نیما داغستانی در دستان دروازه‌بان حریف قرار گرفت.
داور این دیدار بیش از 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اما در نهایت پرسپولیس به حقش رسید و راهی فینال این تورنمنت شد و باید به مصاف اسلواکی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)