عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: تا پايان هفته جلسه اي تشكيل خواهيم داد و طي آن موضوع دو سرپرستي بودن باشگاه را حل مي كنيم.

 فداحسين مالكي، عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: سعي مي كنيم تا پايان هفته جلسه اي تشكيل دهيم و موضوع دو سرپرستي بودن باشگاه پرسپوليس را حل كنيم، اين مشكلي است كه از سوي سايت ها مطرح شده است و به نظرم اين موضوع درست نيست البته پنجعلي به عنوان مدير تيم مطرح شده است.

وي در مورد اختصاص بودجه باشگاه به استقلال از سوي وزارت ورزش گفت: طبيعي است كه وزارت ورزش و جوانان به مشكلات هر دو باشگاه نگاه دارد.

فكر مي كنم تاكنون نيز اين چنين بوده است بايد بودجه اي مثل باشگاه استقلال هم به باشگاه ما واريز شود تا مشكلات مالي را حل كنيم.

مالكي تصريح كرد: شرايطي را فراهم كرديم تا علي دايي بتواند بازيكنان مورد نظرش را جذب كند، البته با توجه به توان باشگاه اين كار را كرديم.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تأكيد كرد: سياست باشگاه بر اين منوال است كه هزينه ها را كاهش دهيم و بازيكناني را جذب كنيم كه صرفاً به بازي فكر كنند نه اينكه مسئله مالي برايشان مهم باشد اين كار هم به نفع باشگاه است، هم به نفع فوتبال است.

وي در مورد تيموريان تأكيد كرد: تا آنجا كه مطلع هستم تيموريان علاقمند بوده تا به تيم استقلال برود، انصاري فرد نيز با پرسپوليس تمديد كرده است.

مالكي در مورد نمايندگي پرسپوليس در ديگر استان هاي كشور افزود: نمايندگي هاي پرسپوليس اغلب به صورت خودجوش در ساير استان ها فعال هستند.

عضو هيئت مديره پرسپوليس در مورد چك داده شده به علي كريمي خاطرنشان كرد: به هر حال بايد حق و حقوق بازيكنان داده شود، اين درست نيست كه حق كسي را ناديده بگيريم، سعي مي كنيم اين موضوع نيز در جلسه پيگيري شود تا بازيكنان هم به حقوقشان برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)