پرسپولیس نیوز : رییس هیئت مدیره پرسپولیس گفت:تجمع افراد در خصوص مسایل پرسپولیس هدایت شده است.

فداحسین مالکی در خصوص صحبت های رویانیان و دایی در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت:مسایلی که ایشان در خصوص پرداخت پول وزارت ورزش اعلام کردند به این گونه است که وزارت ورزش بخشی از بودجه را به پرسپولیس داده و این گونه نیست که پول را نگه داشته باشد.

وی در خصوص اظهارات دایی نیز گفت:بعید می دانم با رفتن رویانیان ایشان هم برود.اتفاقا من در جایی خواندم که ایشان به بازیکنان گفته با قوت کار خودشان را پی بگیرند و به این مسایل کاری نداشته باشند.آقای دایی منصوب هیئت مدیره اند و شما به یاد دارید که برای انتخاب سرمربی ما چقدر فشار تحمل کردیم تا به ایشان رسیدیم.

مالکی خاطرنشان کرد:هر تغییری مکانیزمی دارد.مدیرعامل باید شفاف سازی کند که چه میزان تعهد دارد و بدهی چقدر است.این در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز صدق می کند.باید دید نظر وزارت ورزش و جوانان چیست.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره پرسپولیس هیچگاه تشریفاتی نبوده گفت:شما دیدید که در زمینه انتخاب سرمربی ما چقدر مستقل عمل کردیم.این گونه نیست که از خودمان اختیاری نداشته باشیم.

مالکی در خصوص بحث هایی که پیرامون انتقال سهام باشگاه به هولدینگ سورینت می شود گفت:اینها همه اش حرف است.ما و استقلال یک جلسه مشترک در دفتر بنده تشکیل دادیم برای کارهای خصوصی سازی.اما قطعا خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به دولت فعلی نمی رسد.

مالکی درباره تجمع برخی هواداران نیز گفت:اینها کار قشنگی نیست.ما هم فکر می کنیم که اینها هدایت شده است.هم ما و هم وزارتخانه به این نتیجه رسیده ایم که آنها منتسب به کسی اند.بالاخره شأن افراد با این کارها زیر سوال می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)