پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در آستانه ورود تیم ملی به یک میدان جهانی دوست نداشتیم فضای فوتبال تنش‌زا باشد.

فداحسین مالکی  در خصوص جلسه امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همانطور که هیئت مدیره تصمیم گرفت قرار شد در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات اخیر با فدراسیون فوتبال به بحث و گفت‌وگو بنشینیم.

وی افزود: در این جلسه با دستور رفع مشکلات و سوءتفاهمات با یکدیگر گفت‌وگو کردیم. ما هرگز دوست نداریم تنش در فوتبال به وجود بیاید و خوشبختانه به نتیجه خوبی هم رسیدیم.

مالکی ادامه داد: فوتبال ما در آستانه حضور در یک میدان جهانی بزرگ یعنی جام جهانی است و همه باید کمک کنیم که با حرف‌هایمان تیم ملی تقویت شود. به همین دلیل فکر کردیم که در این جلسه خیلی از مشکلات راحت‌تر رفع می‌شود و هرگز زیاده خواه نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: در چند مدت اخیر اشکالاتی به ضرر باشگاه پرسپولیس وجود داشت که با سوال کردن رویانیان و پاسخ مسئولان فدراسیون فوتبال جمع‌بندی‌های خوبی انجام شد. بالاخره پرسپولیس به عنوان پشتوانه فوتبال این مملکت تاثیر گذار است و مثل سایر تیم‌های بزرگ نگاه خاص جامعه به این تیم است. در کل در جلسه‌ای تمام کدورت‌ها و مسائل را کنار زدیم و سعی کردیم از فضایی سالم به آرامش برسیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این جلسه امکان دارد شائبه‌هایی توسط تیم‌های دیگر به وجود بیاورد مبنی بر اینکه احتمال دارد از این به بعد داوری ها به سود  پرسپولیس‌ شود گفت: خیر، چرا باید این مسائل در خصوص فدراسیون‌ به زبان بیاید؟ به نظرم این کار بسیار قشنگ بود که در یک جلسه سربسته همه مشکلات را حل کردیم و اجازه ندادیم حرمت فدراسیون و داوری زیر سؤال برود. با هم حرف زدیم و ایراداتی بود که آنها را گفتیم و پاسخ آن را شنیدیم. به نظرم برگزاری این جلسات پس از مشکلات می‌تواند آرامش را به فوتبال بیاورد که جا دارد از همین جا از نگاه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های سراسر کشور تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)