پرسپولیس نیوز : هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار رضایت از عملکرد کادرفنی و مدیرعامل، تأکید کرد که برنامه‌ای برای تغییرات گسترده در هیئت مدیره پرسپولیس وجود ندارد.

درباره شایعه تغییرات احتمالی در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در این مورد با آقای عباسی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و پیشنهاد دادم به‌علت اینکه آقای تاج از هیئت مدیره پرسپولیس کنار رفته یک نفر به جمع ما اضافه شود تا هیئت مدیره ترمیم شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ای برای تغییرات گسترده در هیئت مدیره پرسپولیس وجود ندارد و فقط بحث ترمیم هیئت مدیره مطرح است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد مدیرعامل و سرمربی این تیم در فصل نقل و انتقالات رضایت داشته یا خیر، عنوان کرد: اختیارات خوبی به آقای دایی داده‌ایم و عملکرد ایشان هم تا اینجای کار مثبت بوده است. خواسته هیئت مدیره از سرمربی تیم این بوده که بدون حاشیه به کارش ادامه دهد که آقای دایی هم همین طور بوده است.

مالکی ادامه داد: با توجه به حواشی که فصل قبل برای پرسپولیس رخ داد از عملکرد کادر فنی و مدیریت پرسپولیس تاکنون راضی هستیم. امیدوارم با تصمیم آنها بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شوند که در شأن نام بزرگ باشگاه باشند.

وی از اعلام مبلغ مصوب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حضور در فصل نقل و انتقالات خودداری و تأکید کرد: براساس مصوبه‌ای که داشتیم مبلغی را در فصل نقل و انتقالات خرج خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)