پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به وزیر ورزش و جوانان گفتم اگر رویانیان به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه ندهد من هم در پرسپولیس نمی‌مانم.

در خصوص احتمال حضور مهدی مهدوی‌کیا و افشین پیروانی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم اما فقط این را می‌دانم که اگر تغییرات کارشناسی شده نباشد به تیم لطمه می‌زند. باید هر تغییری با مطالعه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: آقایان مهدوی کیا و پیروانی از پرسپولیسی‌های خوش فکر هستند که من ارادت خاصی به آنها دارم اما مکانیزم انتخاب اعضای هیات مدیره دست وزیر محترم ورزش است و باید ببینیم چه معیارهایی را برای این انتخاب در نظر گرفته است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تشدد آرایی که در وزارت ورزش برای هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، تاکید کرد: همین نکته را در نامه‌ای که به وزیر ورزش نوشتم، ذکر کردم و گفتم هرگونه تنشی که به هر دلیلی به وجود بیاید نتایج جبران ناپذیری به پرسپولیس می‌زند. این مسئله را در جلسه خصوصی روز گذشته با وزیر هم مطرح کردم که منجر به ابقای رویانیان شد. ما نباید کار کنیم که در پرسپولیس تنش ایجاد شود. 

مالکی ادامه داد: در پایان نامه‌ای که به وزیر ورزش نوشتم؛ اعلام کردم که اگر در شرایط کنونی کشور و باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در سمت خودش ابقا نشود من از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا می‌کنم چون برای من هیچ چیزی مهمتر از حفظ کیان باشگاه نیست.

وی با بیان اینکه باید دید هدف از انتخاب اعضای هیئت مدیره چیست، تصریح کرد: برای ما بسیار مهم است که اعضای هیئت مدیره چطور رفتار کنند. من به بعضی از اعضای هیئت مدیره تاکید کردم که در مصاحبه‌ها و ادبیات‌شان دقت کنند چون باید بدانند کسی که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاهی مانند پرسپولیس انتخاب می‌شود باید شأن و شئوناتی در حد مدیر و سیاستگذار داشته باشد. حضور در هیئت مدیره با حضور در کنار زمین فرق می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)