رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دو گزینه برای سرمربیگری در کمیته فنی مطرح شده است که این انتخاب سرنوشت ساز، دغدغه هیئت مدیره باشگاه است.

فداحسین مالکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران افزود: بحث رفتن رویانیان از قبل مطرح بوده و ماموریت وي تمام شده است. پس از جام حذفي، سرمربي سرخپوشان استعفا داد که در حال حاضر شرایط را براي اين تيم کمي سخت کرده است. هم اکنون اولویت باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد انتخاب سرمربی است، از این رو از رویانیان خواسته ایم که کارش ار ادامه دهد تا به زودی مسائل اداری و مشکلات وي حل شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اصلی ترین دغدغه ما انتخاب سرمربی برای فصل بعد است تا از بلاتکلیفی درآييم؛ زيرا هم اکنون فصل نقل و انتقالات است و تمام تيم هاي به دنبال جذب بازيکنان مورد نظر خود هستند بنابراين ما هم بايد تلاش خود را براي رسيدن به اهدافمان به کار گيريم.

مالکی خاطرنشان کرد: در فصل قبل تمام تلاش مدیر عامل و هیئت مدیره، حل مشکلات کادر فنی و بازیکنان بود که این مشکلات به طور کامل حل شد. اعضای هیئت مدیره سال های زیادی است که در بدنه ورزش هستند پس باید انتظارات هیئت مدیره برآورده شود اما کادر فنی تيم اين انتظارات را برآورده نکرد.

وی ادامه داد: نباید از آینده غافل باشیم. شکست فینال جام حذفی می تواند شوک مثبتی برای آینده باشد. ابتدا در جلسه ای که با عباسی، وزیر ورزش داشتیم وی اعتقاد دارند که بايد تحول اساسی در پرسپولیس ایجاد شود. این تحول استفاده از ظرفیت های قوی مثل پروین، مایلی کهن، درخشان و پنجعلی است که مایه افتخار هستند.

مالکی تصریح کرد: با این که قرار گرفتن این نیروها در کنار یکدیگر سخت است ولی در جلسه هیئت مدیره تأکید شد که اگر هر فردي سرمربی شد، ساير نفرات با این سرمربی همکاري داشته باشند تا این تحول ایجاد شود؛ باید ظرفیت های قوی پرسپولیس به نمایش در بیاید تا پرسپولیس در فصل آینده به مقام مناسب و دلخواه هواداران برسد.

وی در مورد انتخاب سرمربی فصل آینده گفت: اولویت باشگاه پرسپولیس مربی ایرانی است، باید سرمربی آینده به خیل عظیم هواداران پاسخ گو باشد و در ضمن هيئت مديره باشگاه نيم نگاهي به مربيان خارجي دارد.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ادامه داد: کریم باقری، افشین پیروانی، محمد پنجعلی و حمید درخشان در کنار علی پروین به عنوان مدیر فنی جلسات فنی برگزار کردند که 2 گزينه براي سرمربیگری پرسپوليس عنوان شد که اگر با این دو گزینه به توافق نهایی برسیم سرمربی را از بين آنها معرفی می کنیم.

وي اظهار داشت: کرانچار گزينه خارجي مورد نظر ما بود اما ما به خاطر احترام به سپاهان مذاکره خود را علني نکرده و با وي وارد مذاکره نشديم.

مالکی در مورد خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: طبیعی است که دولت در چند سال اخير نتوانسته برنامه شایسته ای برای اداره 2 باشگاه پرطرفدار داشته باشد، از این رو جلساتی متعدد با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور داشتیم که ما را براي خصوصي سازي سرخابي هاي پايتخت نزديک کرد. ولی پيشکسوتان براي خصوصي سازي باشگاه پرسپوليس پیش قدم شده اند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)