خبرگزاری پرسپولیس : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که با همدلی همه ارکان آن به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت و باز هم شاهد حضور مقتدرانه آن خواهیم بود.

 

دکتر فداحسین مالکی ضمن تبریک ولادت نورانی امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) گفت: امیدوارم کسب پیروزی مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان سرآغاز فصل جدیدی برای پرسپولیس باشد که روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزند. همچنین امیدواریم سرخپوشان پرسپولیس با استمرار این پیروزی ها و کسب نتایج خوب در ادامه مسابقات لیگ، ضمن غلبه بر حاشیه ها، چهره واقعی خود و اقتدار پرسپولیس را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: به مدیران، کادر فنی و بازیکنان که فعل خواستن را صرف کردند و همت می کنند تا پرسپولیس از این شرایط بغرنج خارج شود، خسته نباشید می گویم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: بعد از ناکامی در هفته های گذشته، بی شک جای هواداران متعصب و صبور پرسپولیس در این بازی خالی بود. علاقمند بودیم که این پیروزی در حضور پرشور آنها رقم زده شود. یقینا انتظار ما و همه هواداران خونگرم و صبور پرسپولیس استمرار این پیروزی ها و اقتدار پرسپولیس است.

دکتر مالکی با اشاره به آغاز به کار هیات مدیره جدید پرسپولیس تصریح کرد: از همان روز اول تشکیل هیات مدیره جدید، همه اعضا اولویت بر خروج پرسپولیس از بحرانی که گریبانگیر شده بود، گذاشتند و در دو جلسه ای که برگزار شد تلاش کردیم شرایطی فراهم شود تا تیم بزرگ، محبوب و مردمی پرسپولیس به جایگاه واقعی خود بازگردد.

وی در پایان تاکید کرد: اقتدار پرسپولیس و رقم خوردن پیروزی های بعدی تنها با تلاش و همدلی همه ارکان باشگاه و یاری همه هواداران عزیزمان میسر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)