مالک باشگاه خونه به خونه بابل در صحبت هایی تند نتایج تیم نساجی مقابل صبا و راه‌آهن را تبانی خواند.

قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل در خصوص انصراف تیم خونه به خونه از فینال جام حذفی اظهار داشت: ما امروز نامه را ارسال کردیم و حتماً به دست مسئولان فدراسیون فوتبال می‌رسد. دیگر در جام حذفی و حتی در لیگ دسته اول حضور نخواهیم داشت. با توجه به حواشی‌ که پیش آمده بهتر است در فوتبال نباشیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه فتاحی مسئول سازمان لیگ عنوان کرده هنوز نامه خونه به خونه به دست ما نرسیده است، گفت: آقای فتاحی باید به جای اینکه راجع به انصراف ما و این موضوع صحبت کند به فکر این باشد که در خصوص کار دیروز و درگیری پیش آمده توضیح بدهد. من فکر می‌کردم سعید فتاحی آدم باادبی باشد اما روز گذشته با مشتی که به صورت سرپرست تیم من زد تعجب کردم. دهان سرپرست تیم من پر از خون بود و تا دیشب در بیمارستان بستری بود. در صورتی که هیچ حرفی به سعید فتاحی نزد من کنار زمین بودم و از نزدیک این ماجرا را دیدم، ما میزبان بودیم به دنبال این نبودیم تا جو را خراب کنیم.

وی در ادامه گفت: سرپرست تیم ما سعی کرد با هواداران صحبت کند نه اینکه بخواهد تشنجی ایجاد کند. واقعاً متأسفم که این رفتار از مسئول سازمان لیگ را شاهد بودم.

حسن‌زاده درباره در ادامه درباره صعود تیم نساجی به لیگ برتر نیز گفت: در این بازی تبانی صورت گرفته است حتی در بازی نساجی مقابل صبا قم هم از طریق شرط‌بندی توانستند نتیجه بگیرند. تمام کارشناسان معتقدند دقیقه ۲۸ هیچ اتفاقی صورت نگرفت که داور برای نساجی پنالتی گرفت. من حتی به تاج هم گفتم آقای غیاثی و  اصفهانیان می‌خواهند به ضرر ما کار را جلو ببرند. خواهش می‌کنم از داور باتجربه استفاده کنید. همان پنالتی قضاوت باعث شد تا نساجی به گل‌های بیشتری دست پیدا کند، همه می‌خواستند تا دست در دست هم بدهند تا نساجی به لیگ برتر صعود کند.

مالک باشگاه خونه به خونه تأکید کرد: شما دقت کنید کل استادیوم در اختیار نساجی بود حتی مدیرعامل راه‌آهن هم نتوانست در جایگاه بنشیند مگر می‌شود؟ می‌خواستند با برنامه‌ریزی کارشان را جلو ببرند. در برنامه‌های ورزشی هم متأسفانه به نفع نساجی فعالیت می‌‌کنند. عادل فردوسی‌پور ۷۰ درصد صعود نساجی به لیگ برتر را کمک کرد از آن بعد در برنامه لیگ یک هم آقای پوربخش جو را به نفع نساجی تغییر داد. واقعاً با این شرایط برای چه سال آینده در لیگ یک بازی کنیم. ما به هیچ وجه در سال آینده در رقابت‌ها حضور نداریم منحل می‌شویم و قصد نداریم در فوتبال فعالیت کنیم. به جز اینکه جسم و روح مردم خسته شود هیچ فایده دیگری هم ندارد.

وی در پایان تأکید کرد: از همه مردم خونگرم بابل، مسئولان شهری و فرماندار شهر تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند تا تیم نتیجه بگیرد. خوشبختانه همه مردم دیدند که چه تیمی با شرط‌بندی و تبانی توانست صعود کند. واقعاً متأسفم برای فوتبال که این اتفاقات در آن می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)