پیشکسوت پرسپولیس این تیم را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر می‌داند.

محمدرضا مامانی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همچنان مدعی شماره یک قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر است و هیچ چیزی نمی تواند مانع قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل شود.

وی در خصوص وضعیت حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل و تا به امروز تقریبا در همه بازی ها از نظر فنی و تاکتیکی نمایش فوق‌العاده‌ای را از خود ارائه می دهد. این تیم در زمینه مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گل طبق آماری که منتشر شده شرایط بسیار مطلوبی دارد و از نظر فنی بهترین تیم محسوب می شود. این موضوع می تواند ثابت کند که این تیم شایسته ترین تیم برای قهرمانی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نتایج اخیر تیم گل‌محمدی خاطرنشان کرد: به مسائل داوری ورود نمی کنم اما اشتباهات داوری در این چند هفته پرسپولیس را خیلی اذیت کرده است. اگر از نظر فنی بخواهیم بازی های پرسپولیس را بررسی کنیم شاید یکی از مشکلاتی که تیم پرسپولیس در چند بازی اخیر با آن روبرو شده است این است که با جدایی لوکادیا به عنوان مهاجم هدف پرسپولیس، این تیم در تلاش است شکل و شمایل رسیدن به دروازه حریف را بر اساس مهاجمان جدیدش سازگار کند. به هر حال عدم گلزنی برای هر تیمی وجود دارد و مطمئناً تیم پرسپولیس می‌تواند دوباره به روال سابق خود در زمینه گلزنی و کسب پیروزی های متوالی دست پیدا کند.

وی افزود: به آینده و نتیجه گیری تیم امیدوارم چرا که می بینم به بلوغ تاکتیکی رسیده و برتری فنی‌اش را در تمام بازی ها به حریفانش دیکته می کند. پس یک شکست یا تساوی نمی تواند مانع این شود که پرسپولیس به هدفش در این فصل نرسد.

بازیکن سابق پرسپولیس اشاره‌ای به دلخوری های یحیی گل محمدی از داوری های بازی های پرسپولیس داشت و در این خصوص تصریح کرد: واقعیت این است که اگر فوتبالیست ها داور می شدند بهترین داوران تاریخ بودند چرا که خودشان اتفاقاتی را در دوران فوتبال شان تجربه کردند و برای همین می توانند بهترین قضاوت را داشته باشند. فکر می کنم مشکل یحیی گل محمدی هم همین موضوع می باشد؛وقتی اشتباهات داوری برای تیمش تکرار می شود و این موضوع را می بیند حق دارد که ناراحت باشد و نسبت به این مشکلات بدین شکل معترض باشد.

مامانی در مورد پیش بینی اش از آینده تیم گل محمدی گفت: به اعتقاد من در این فصل هیچ تیمی نمی تواند از نظر فنی و فوتبالی حریف پرسپولیس شود و شاید به این علت است که بعضی تیم ها برای مقابله با پرسپولیس دست به جنگ های روانی و اقدامات غیرفوتبالی می زنند. درست است در دو بازی اخیر پرسپولیس پنج امتیاز را از دست داده اما این تیم مدعی اول قهرمانی است و می تواند بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

وی در مورد حضور پریرا به عنوان مهاجم جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: اکثر انتخاب‌های یحیی در سال های اخیر برای پرسپولیس انتخاب های خوب و فوق العاده ای بوده و به طور حتم او با دید باز این بازیکن را جذب کرده است. با توجه به هوش و ذکاوتی که او در مربیگری دارد می تواند به بهترین نحو از پریرا استفاده کند.

مامانی در پایان در مورد بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: اگرچه این بازی در خانه حریف برگزار می‌شود اما پیش‌بینی من این است که پرسپولیس می تواند پیروزی خوب و روحیه بخشی را کسب کرده و با این سه امتیاز با شرایط روحی و روانی دگرگون شده خود را برای ادامه بازی‌ها آماده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)