مرجع خبری پرسپولیس : رهبر آزادي‌خواه آفريقاي جنوبي در پيامي خطاب به بازيكنان اين كشور خواستار شكست فرانسه شد و گفت: به خاطر مردم بجنگيد.

 

زناني ماندلا، نوه 13 ساله نلسون ماندلا، تنها يك ساعت پس از مراسم ابتدايي افتتاحيه جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در يك سانحه رانندگي جان باخت و اين موضوع باعث شد ماندلا در اين مدت سكوت كرده و هيچ اظهار نظري در خصوص جام جهاني انجام ندهد، اما او سرانجام اين سكوت را شكست و در پيامي از بازيكنان آفريقاي جنوبي خواستار تلاش بيشتر در رقابت‌ها شد.

ماندلا، رهبر آزادي‌خواه آفريقاي جنوبي در اولين پيام خود پس از مرگ نوه‌اش اظهار داشت: تيم فوتبال آفريقاي جنوبي در 2 بازي گذشته نتوانست نتايج مطلوبي كسب و دل هواداران را شاد كند، اما بايد برابر فرانسه با تمام قوا ظاهر شويم تا حتي اگر از جام جهاني حذف مي‌شويم توانسته باشيم دل هواداران را شاد كنيم.

وي ادامه داد: بازيكنان آفريقا مي‌توانند با يك بازي خوب برابر فرانسه به پيروزي دست يابند و تماشاگران را از دست خود راضي كنند.

آفريقاي جنوبي در گروه اول جام جهاني با مكزيك، اروگوئه و فرانسه هم‌گروه است كه در بازي اول برابر مكزيك با نتيجه تساوي يك بر يك دست يافت و در بازي دوم برابر اروگوئه با نتيجه 3 بر صفر مغلوب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)