پرسپولیس نیوز : سرنوشت کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی برای فصل جدید به هم گره خورده است.

در حالی که هفته‌ی گذشته کریم انصاری‌فرد مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت اما این صحبت‌ها منجر به امضای قرارداد نشد و تا این لحظه به دلیل عدم توافق کامل دو طرف، حضور انصاری‌فرد در فصل بعد به طور 100 درصد قطعی نشده است.

احتمال ماندن انصاری‌فرد در پرسپولیس بسیار زیاد است اما او و مسوولان این باشگاه هنوز روی دو بند از قراردادش توافق نکرده‌اند.

یک بند مربوط به شرایط ترانسفر این بازیکن است که دو طرف هنوز درباره‌ی چگونگی آن با یکدیگر موافق نیستند و بند دیگر هم مربوط به مطالبات مالی فصل گذشته‌ی انصاری‌فرد و نحوه‌ی تسویه حساب است.

از سوی دیگر محمد قاضی که فصل گذشته در کنار انصاری‌فرد برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس رقابت داشت با مسوولان این باشگاه مذاکراتی داشته اما در 5-4 روز اخیر از طرف پرسپولیسی‌ها با قاضی تماسی گرفته نشده است. در صورت تمدید قرارداد کریم انصاری‌فرد، محمد قاضی در پرسپولیس نخواهد ماند. ضمن این‌که وضعیت نهایی کریم انصاری‌فرد طی امروز و فردا مشخص می‌شود.

با این وجود محمد قاضی از سه تیم سپاهان، تراکتورسازی و راه آهن پیشنهاد دارد اما به خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس تاکنون به این پیشنهادها پاسخی نداده و منتظر مشخص شدن وضعیتش در این تیم است. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)