احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس بالا است و این بازیکن از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد ۴۵ میلیاردی دریافت کرده است.

یکی از ستاره‌های پرسپولیس که قراردادش به پایان رسیده مهدی ترابی است. وینگر ملی پوش و تاثیرگذار پرسپولیسی‌ها که مهره موثری در این تیم بود، یکی از نفراتی بود که باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد تمدید قرارداد داد.

با این حال ترابی همه چیز را به پایان فصل موکول کرد. بعد از اتمام بازی‌ها دوباره مدیران پرسپولیس با ترابی پای میز مذاکره نشستند ولی این بازیکن اعلام کرد برای تمدید قرارداد باید ابتدا مطالباتش پرداخت شود. ترابی از دو فصل پیش از پرسپولیس طلب دارد و خواهان دریافت مطالباتش شد تا بعد از آن برای تمدید قرارداد مذاکره کند.

باشگاه پرسپولیس قرار است به زودی با این بازیکن تسویه کند ولی احتمال جدایی ترابی از پرسپولیس وجود دارد. ماجرا از این قرار است که ترابی از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد فوق العاده سنگینی دریافت کرده و این بازیکن حسابی برای رفتن به این تیم وسوسه شده است. پیشنهاد این تیم لیگ برتری اختلاف فاحشی با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس دارد.

سقف پرداختی پرسپولیس برای فصل آینده ۲۲ میلیارد است ولی باشگاه خواهان ترابی برای یک فصل چیزی در حدود ۴۵ میلیارد به این ستاره ملی پوش می دهد. در واقع اختلاف ۲۰ میلیاردی پرسپولیس و ترابی ممکن است منجر به جدایی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر شود. اتفاقی که در صورت وقوع شکایت هواداران پرسپولیس را در پی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)