مانوئل ژوزه از اغلب اتفاقات رختکن پرسپولیس بی خبر بوده است. به نقل از منابع موثق خبری، این مربی پرتغالی اصلا خبر نداشته بعد از بازی های پرسپولیس در رختکن این تیم چه می گذرد و چه حرف هایی رد و بدل می شود.

ستاره ها؛ مترجم او نیز که همیشه همراهش بوده، از انتقال حرف های زده شده به این مربی، خودداری می کرده. مانوئل از آنجا که تازه به ایران آمده و در حد گفتن یک کلمه سلام یا خداحافظی سلام بلد است، قاعدتا باید از طریق مترجم خود در جریان اتفاقات قرار می گرفت اما به دلیل قدرت بازیکنان و ترسی که وجود داشت، کسی جرات نمی کرد این حرف ها را به مانوئل منتقل کند.

 

جالب اینجاست که بعد از مصاحبه های رویانیان، این مربی تازه فهمید در تیمش چه خبر است. در این ماجرا دو بازیکن اصلی تیم نقش داشتند که یکی فوروارد است ودیگر را هم که همه می شناسند. این بازیکنان در رختکن تیم به ترکیب ایراد می گرفتند و پس از خط خوردن یا اضافه شدن برخی بازیکنان به لیست تیم، اعتراض می کردند که «این چرا اینطوری می کند؟» یا «چرا فلانی را خط زد و این را آورده.»

 

جالب اینجاست که در انتقال این اعتراض ها به رویانیان، خود مانوئل هیچ نقشی نداشته است و او از طریق چند آدمی که کنار تیم حضور دارند، متوجه این موضوع شد. مدیر عامل پرسپولیس در هفته های اخیر نیز با اظهارات خود به برخی از بازیکنان هشدار داده تا در صورت تکرار اقداماتشان، اخراج می شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)