خبرگزاری پرسپولیس :  سرمربي پرسپوليس انتخاب سرمربي سابق تيم ملي فوتبال مصر را به عنوان نفر اول كادر فني العربي قطر تصميم "مناسب و درستي" دانست.

تيم العربي قطر كه فصل گذشته هادي عقيلي را در تركيب داشت در فصل جديد رقابت‌هاي ليگ ستارگان قطر نمايش خوبي نداشته و از سه بازي تنها دو امتياز به دست آورده است.

اين تيم قطري حسن شحاته سرمربي سابق تيم ملي فوتبال مصر را به عنوان نفر اول كادر فني خود انتخاب كرد.

مانوئل ژوزه سرمربي پرسپوليس در تماس تلفني كه با روزنامه‌‌ العرب قطر داشت انتخاب حسن شحاته را تصميمي درست و مناسبي دانست.

سرمربي پرتغالي پرسپوليس كه در حال حاضر در تعطيلات به سر مي‌برد، گفت: شحاته تجربه زيادي زيادي دارد. العربي تيمي خوب و شناخته شده در فوتبال قطر و قاره آسيا است. ليگ ستارگان قطر از قوي‌ترين ليگ‌هاي عربي است . قطر زير ساخت‌هاي اساسي ورزش را دارد و چيزي كمتر از كشورهاي اروپايي صاحب فوتبال كم ندارد. وقتي براي ديدار دوستانه الاهلي با بايرن‌ مونيخ به قطر رفتيم اين چيزها را به وضوح مشاهده كردم. معتقدم كه شحاته به اين دلايلي كه ذكر كردم به فوتبال قطر پيوست.

وي افزود: شحاته شخصيت خوب و متوازني دارد و به خوبي با مسايل برخورد مي كند. وقتي او در سال 2004 در تيم "المقاولون العرب" مربيگري مي‌كرد، رقابت خوبي با هم داشتيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)