روبرتو مانچيني، سرمربي منچسترسيتي، نگران شايعات اخير در مورد پيوستن پپ گوارديولا به اين باشگاه نيست.

 سرمربي سابق بارسا در تابستان گذشته نوکمپ را ترک کرد و از آن زمان شايعات زيادي در مورد پيوستن او به باشگاه هاي مختلف به گوش مي رسد.

 به تازگي و با انتخاب تکسيکي بگيريستاين، مدير ورزشي سابق بارسا به عنوان مدير فوتبال باشگاه منچسترسيتي، شايعه انتخاب گوارديولا به عنوان سرمربي اين تيم قوت گرفت اما مانچيني با خوش آمد گويي به بگيريستاين، شايعه پيوستن گوارديولا را رد کرد.

به گزارش گل، او در گفتگو با اسکاي اسپورتس نيوز گفت:" بسيار خوشحال هستم. بگيريستاين تجربه زيادي در باشگاه بزرگي مانند بارسا دارد. ما در دو سال اخير خيلي خوب کار کرديم اما فکر مي کنم مي توانيم در آينده بهتر کار کنيم.

 اگر رسانه ها مي نويسند که آمدن تکسيکي به معناي ورود گوارديولا يا مربي ديگري است، اين مشکل من نيست. من اينجا هستم و مي خواهم به کارم ادامه بدهم زيرا ما آماده ايم تا بهتر شويم و يک تيم قوي تر بسازيم."

 مانچو همچنين تاکيد کرد که علي رغم حضور بگيريستاين، کنترل نقل و انتقالات باشگاه را خود در اختيار خواهد داشت.

 "مي خواهم در مورد اينکه چه بازيکني را به خدمت بگيريم، خودم تصميم گيري کنم. من سه سال با برايان ماروود کار کردم. او مدير ورزشي بود و فکر مي کنم تکسيکي هم همان کار را خواهد کرد.

 من کار خودم را دارم و تکسيکي هم وظايف خودش را. من قرار نيست با ساير باشگاه ها در مورد بازيکناني که مي خواهيم صحبت کنم. اين کار من نيست. مانند هر مدير ورزشي، تکسيکي است که بايد براي خريد بازيکنان مذاکره کند."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)