سرمربي منچسترسيتي اعلام کرد که او تنها کسي بود که در مورد ماندن يا رفتن بالوتلي تصميم گيري مي کرد ولي در نهايت به فروش اين ستاره ايتاليايي به ميلان رضايت داد.

روبرتو مانچيني سرمربي ايتاليايي باشگاه منچسترسيتي اعلام کرد که جدايي ماريو بالوتلي از سيتي و پيوستنش به ميلان تصميم او بوده ولي به نظر او اين تصميم، تصميم درستي بود.

مانچيني ارتباط پرفراز و نشيبي با بالوتلي داشت. بازيکني که در روز پاياني بازار نقل و انتقالات با قراردادي 23 ميليون يورويي به ميلان پيوست.

حالا مانچوي 48 ساله در صحبت هايي اعلام کرده که جدايي بالوتلي بهترين راه پيش رو بود. او به خبرنگاران گفت:« سخت بود. تصميم گيري دراين باره تنها برعهده من بود. تا يک هفته پيش فروش او غيرممکن بود. چون ما پيشنهادي دريافت نکرده بوديم. در سه روز پاياني ميلان مذاکرات را با باشگاه سيتي آغاز کرد و پيشنهادش را ارائه داد.»

مانچيني ادامه داد:« ما فکر کرديم که اين انتقال براي همه خوب است. براي ماريو فرصت خوبي بود تا به ايتاليا بازگردد و براي تيم تراز اولي مثل ميلان بازي کند و ما اميدواريم که بتواند براي ميلان مهم باشد. براي باشگاه  هم توانستيم پولي را کسب کنيم.»

مانچيني انتشار گزارشهايي مبني بر خوشحالي او از فروش بالوتلي را تکذيب کرد و گفت:« ما اصلا خوشحال نيستيم. ماريو عملکرد خوبي داشت. شايد نه در سه يا چهارماه اخير،چرا که با مصدوميت هاي متعددي دست و پنجه نرم مي کرد ولي او عملکرد خوبي داشت. چون به تيم ما کمک کرد که قهرمان ليگ برتر و اف اي کاپ شويم. ما ناراحتيم که او را فروختم ولي فوتبال همين است. او همه چيز دارد.همه چيز. او بازيکن باکيفيتي است. مهم است که بتوان او را درک کرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)