خبرگزاری فارس: مانچینی: حفظ فاصله با یونایتد خیلی اهمیت داشت

سرمربی منچسترسیتی پس از برتری برابر استون ویلا تاکید کرد حفظ فاصله با رقیب همشهری برای آنها اهمیت بالایی داشته است.

به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در آخرین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر در خانه استون ویلا به برتری دست یافت.

تک گل این دیدار را کارلوس توز در دقیقه 45 وارد دروازه میزبان کرد تا تیمش را به امتیاز 59 برساند. با این وجود فاصله من‌سیتی با صدر جدول 12 امتیاز است.

روبرتو مانچینی در مورد این دیدار گفت: تیمم عملکرد خوبی در یک بازی سخت داشت. برای ما مهم بود که فاصله‌مان با منچستریونایتد را در همان عدد 12 نگه داریم. با توجه به اینکه 10 دیدار تا پایان فصل باقی مانده است، نباید امتیازی از دست بدهیم زیرا نمی‌دانیم تا آخر فصل چه اتفاق‌هایی رخ خواهند داد. فوتبال این را به ما می‌گوید. فصل گذشته هیچ کس فکر نمی‌کرد ما بتوانیم در آن شرایط قهرمانی را از آن خودمان کنیم. در 10 دیدار باقی مانده و اختلاف 12 امتیازی، اگر یونایتدها 4 بازی را با شکست پشت سر بگذارند عالی می‌شود.

وی افزود: استون ویلا تیم بسیار خوبی بود و خیلی خوب هم مقاومت کرد. بازیکنان جوان زیادی در ترکیب دارد. اگر بتوانند در فصل جاری خودشان را در لیگ برتر انگلیس نگه دارند، فصل آینده می‌تواند فصل خوبی برای آنها باشد. با یک تیم جوان و بی تجربه ممکن است به مشکلات زیادی برخورد کنید ولی بازیکنانی مانند بنتکه، ویمن و انزوگبیا عالی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)