شواهد و قراین حاکی از آن است که سرمربی ایتالیایی به زودی به عنوان جانشین فاتح تریم معرفی می شود.

 

سران باشگاه گالاتاسرای در نظر دارند تا به زودی با روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال قرارداد بسته و بدین ترتیب سرمربی اسبق اینتر و منچسترسیتی را به عنوان سرمربی جدید تیمشان و جانشین فاتح تریم معرفی نمایند.

فاتح تریم بعد از کسب چند نتیجه ضعیف و جرو بحثی که با اونال آیسال، رئیس باشگاه گالاتاسرای داشت، از سمت خود برکنار شد و نام گزینه های متعددی به عنوان جانشینان احتمالی او مطرح گردید. دراین میان روبرتو مانچینی نیز که از ماه می تاحالا و بعد از برکناری اش از نیمکت سیتی همچنان بیکار است، مذاکراتی جدی با سران این باشگاه ترکیه ای داشته.

هاکان شوکور، یکی از اسطوره های باشگاه گالاتاسرای حالا اعلام کرده که طرفین در آستانه توافق هستند ولی اختلافاتی جزئی در مورد اعضای کادر فنی وجود دارد که به زودی درمورد آنها توافق خواهد شد.

شوکور در گفتگو با اسپاکس گفت:« من دوست مشترکی با مانچینی دارم و با او صحبت کردم و او به من گفت که گالاتاسرای و مانچینی در فازهای نهایی مذاکرات هستند. تنها اختلافاتی جزئی برسر دستیاران او در گالا وجود دارد و مشخص نیست که اومیت داوالا و حسن ساس در گالا می مانند یا نه. مانچینی می خواهد دستیاران خودش را به استانبول بیاورد و انتظار می رود که این مشکل هم به زودی حل شود.»

گالاتاسرای شنبه شب مقابل کایکور ریزسپور به تساوی 1-1 دست یافت و عده ای از هواداران گالا در جریان این بازی برای ابراز حمایتشان از تریم برکنار شده، ماسک هایی با چهره او را برصورت زده بودند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)