پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:من و رامین هیچ وقت مشکلی نداشتیم.

حسین ماهینی پس از بازی تیمش مقابل گسترش اظهار داشت:خدا را شکر می کنم پیروز شدیم.قبل از آن به مردم ایران به ویژه آتش نشانان تسلیت می گویم.غم بزرگی در دل ما بود.عکس ها و فیلم هایش را می دیدیم.امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وی ادامه داد:بازی خوبی انجام دادیم.گسترش برای مساوی آمده بود و هر کاری کرد که مساوی را بگیرد.تیم ما این قدر خوب است که بتواند در هر مسابقه ای سه امتیاز را کسب کند.

مدافع پرسپولیس درباره دو کارته شدن ابراهیم زاده بیان داشت:صدایم در نمی آید.این قدر داد زدم که او کارت زرد گرفته است.کسی باور نمی کرد.می گفت بازیکن خارجی شان کارت گرفته است.من گفتم این موهایش صاف است و آن موهایش فرفری است.

وی ادامه داد:گسترش برای تراکتور آمده بود.امیدوارم در بازی رو در رو برای خودشان بازی کنند نه تراکتور!

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد:من صحنه های بازی را ندیدم.فکر می کنم جز بحث ابراهیم زاده سایر صحنه ها نرمال بود.

وی درباره اینکه آیا مشکلی بین او و رامین رضاییان هست یا نه گفت:من و رامین هیچ وقت مشکلی نداشتیم.نه الان نه 10 سال بعد.همه برای پرسپولیس تلاش می کنند.ان شالله قهرمانی را جشن بگیریم.مهم نظر برانکو است.

ماهینی درباره اینکه آیا از بازی در دفاع چپ ناراحت است یا نه اظهار داشت:نه،هر جایی برانکو تشخیص بدهد بازی می کنم.هیچ فرقی نمی کند چپ باشد پایین باشد یا بالا یا وسط.هر جایی بخواهند بازی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)