پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بعد از 10 نفره شدن هم پا پس نکشیدیم و برای رسیدن به 3 امتیاز جنگیدیم.

حسین ماهینی بعد از دیدار با پیکان و تساوی پرسپولیس در این مسابقه در رابطه با چگونگی بازی و وضعیت پرسپولیس صحبت هایی را انجام داد.

باید در نیمه اول کار را تمام کنیم

ماهینی در ابتدا درباره بازی با پیکان گفت: فکر می کنم در بازی مقابل پیکان کارایی لازم را نداشتیم اما در روزی که نسبت به بازیهای قبلی یک مقدار افت کرده بودیم، بازهم موقعیت های خوبی به دست آوردیم. باید برای اینکه در بازیهای آینده با مشکل مواجه نشویم، در همان نیمه اول از فرصت هایمان استفاده کنیم تا در نیمه دوم استرس نداشته باشیم.

بازیکنان جایگزین خوب بودند

وی درباره اینکه غیبت بیرانوند و عالیشاه تاثیری در روند کار پرسپولیس داشت، عنوان کرد: ما در این بازی چند مهره کلیدی خودمان را در اختیار نداشتیم، اگرچه جایگزین های آنها در این بازی بد ظاهر نشدند. ناراحتم که چرا 3 امتیاز این بازی را به راحتی از دست دادیم. این موضوع به کل تیم برمی گردد و تقصیر را نباید گردن کسی انداخت.

پیکان بسته بازی می کرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان و کادرفنی این تیم معتقدند پیکان دفاعی بازی کرده، تصریح کرد: بله، درست است چون حریف خیلی بسته بازی می کرد و رو به بازی هوایی آورده بود و دل به ضدحمله ها داشت. آنها نیز مثل ما موقعیت داشتند اما توپ بیشتر در اختیار تیم ما بود و آنها بیشتر قصد داشتند روی ضدحمله ها به ما ضربه بزنند.

اخراج انصاری اشتباه بود

ماهینی در ادامه با اشاره به اخراج محمد انصاری گفت: فکر می کنم داور در یک صحنه اشتباه کرد و آن هم اخراج محمد انصاری بود که باعث شد کار ما یک مقدار سخت شود. خدا را شکر توانستیم علی رغم 10 نفره شدن یک امتیاز کسب کنیم، اگرچه بعد از 10 نفره شدن هم پا پس نکشیدیم و برای رسیدن به 3 امتیاز جنگیدیم.

دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن نیست

وی درباره بازی با ماشین سازی خاطرنشان کرد: بازی مهمی مقابل ماشین سازی داریم و هدف ما این است که در این بازی و سایر بازیها تا پایان نیم فصل 3 امتیاز را کسب کنیم چون فرصتی برای از دست دادن امتیازات نداریم. به هر حال ما در این بازی از حمایت هواداران نیز برخورداریم. اگرچه هوا سرد شده اما آنها نشان دادند که در هر شرایطی از ما حمایت می کنند.

هدف بزرگی  داریم

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: ما در لیگ هدف بزرگی داریم و باید به هدفمان برسیم. همه هواداران پرسپولیس فقط از ما قهرمانی می خواهند و باور کنید که تمام بازیکنان برای رسیدن به این هدف از تمام جان خود مایه می گذارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)