پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی گفت:استقلال،سپاهان و فولاد با  ليگ قهرمانان درگير هستند اين مي‌تواند براي ما شرايط خوبي ايجاد كند تا در كورس با آنها موفق شويم.

به گزارش اوج،حسین ماهینی درباره شکست تیم ملی در بازی دوستانه مقابل گینه عنوان کرد:فوتبال برد و باخت دارد و كادرفنی به دنبال شناخت تيم بود. البته بايد اين را در نظر بگيريم كه بايد بيش از هميشه به فكر تيم ملی باشيم و اميدوارم مسوولان در زمان کوتاه باقیمانده به دنبال اين باشند كه از نظر تدارك به شرايط ايده‌آل برسيم.گينه تيم قلدري بود و به نظرم آن فشار مورد نظر كادرفني را روي بازيكنان قرار داد.

وی درباره رویارویی تیم ملی با آرژانتین و لیونل مسی گفت:سخت‌ترين بازی مقابل آرژانتين خواهد بود. به نظر من هفتاد و پنج ميليوني بايد او را مهار كنيم. تمام تلاش بازيكنان اين است كه بتوانند بازي‌هاي درخور نام ايران را در جام جهاني به نمايش بگذارند.

مدافع پرسپولیس درباره شانس سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت:پرسپولیس در نيم فصل قهرمان شده بود و  اين نشان مي‌دهد شایستگی قهرماني را داريم.به نظر من اتفاقات عجيب و غريب باعث شد از فرم و هدف‌مان كمي دور شويم اما هنوز بهترين شانس را براي قهرماني داريم. استقلال،سپاهان و فولاد با  ليگ قهرمانان درگير هستند اين مي‌تواند براي ما شرايط خوبي ايجاد كند تا در كورس با آنها موفق شويم.

ماهینی افزود:همه تلاش ما قهرمانی پرسپولیس است.بازيكنان هم‌قسم شده‌اند و اميدواريم به اين مهم برسيم. درخواستی كه از همه طرفداران پرسپولیس دارم اين است كه مانند هميشه همراه ما باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)